آرشیو سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۱
ورزشی
۹

جدایی برانکو، ناراحتی هواداران پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس بعد از سه فصل موفق همراه این تیم تصمیم به جدایی گرفت و با الاهلی عربستان قرارداد بست.

برانکو ایوانکوویچ که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به همراه پرسپولیس شد، با اتمام فصل شایعه جدایی اش از جمع سرخ پوشان و حضور روی نیمکت الاهلی عربستان به گوش رسید و طی روزهای اخیر این اخبار قوت گرفت تا جایی که اکنون رسانه های سعودی این انتقال را قطعی دانستند.

این سرمربی کروات که سه سال رویایی با کسب 6 قهرمانی را با پرسپولیس تجربه کرد، روز دوشنبه هم به مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان نمود قصد فسخ قرارداد سال آینده اش را دارد و می خواهد فصل بعد در خارج از ایران به سرمربیگری ادامه دهد.

در حالی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده مطالبات گذشته برانکو آماده است و پیش پرداخت فصل آینده او را نیز خواهد داد، اما ظاهرا برانکو ایوانکوویچ تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد ندارد سال بعد در جمع سرخ پوشان بماند و به همین ترتیب با باشگاه الاهلی عربستان به توافق نهایی رسیده است.

روز گذشته برخی رسانه های عربستانی ریاضیه، ارم اسپورت و... خبر از توافق نهایی برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی عربستان دادند و عنوان کردند قرارداد او به زودی رسمی و رسانه ای خواهد شد. اما برخی رسانه ها دیگر نیز اعلام کردند قرارداد برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان از چند روز قبل امضا شده بود و او قطعا روی نیمکت این تیم عربستانی خواهد نشست.

جدایی برانکو از پرسپولیس ناراحتی هواداران این باشگاه را به دنبال داشت تا جایی که آنها روز گذشته مقابل ساختمان باشگاه جمع شدند و اعتراض خود را به مدیران پرسپولیس نشان دادند.