آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۵
ورزشی
۹

برگزاری مجمع شائبه برانگیز فدراسیون والیبال به جای انتخابات!

در حالی که طبق گفته معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان قرار بود بعد از لیگ ملت ها تاریخ ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون والیبال اعلام شود، گردهمایی روسای هیئت های استانی به بهانه برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون شائبه هایی را درباره انتخابات پدید آورده است.

داورزنی پس از اتمام هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه در جمع خبرنگاران گفت: «انتخابات فدراسیون والیبال بعد از اتمام لیگ ملت ها خواهد بود”.

حالا سه روز پس از پایان کار والیبال ایران در لیگ ملت ها همچنان خبری از ثبت نام کاندیدا و برگزاری انتخابات این فدراسیون نیست. در عوض قرار است مجمع عمومی فدراسیون در سکوت خبری برگزار شود. چرا که با وجود ارسال دعوت نامه و بلیت برای روسای هیئت های استانی جهت شرکت در مجمع عمومی به میزبانی مشهد، هیچ خبری در این باره در سایت رسمی فدراسیون دیده نمی شود. قرار است این مجمع عصر روز پنج شنبه 27 تیر 1398 برگزار شود.

آخرین مجمع عمومی فدراسیون والیبال روز 27 آذر 1397 با سرپرستی افشین داوری برگزار شد. روسای هیئت های استانی در خلال میزبانی های ایران در لیگ ملت ها در اردبیل گردهم آمدند و حالا قرار است ظرف شش ماه بعد برای سومین بار با افشین داوری نشست داشته باشند.

تداوم فعالیت داوری با وجود پایان دوره سرپرستی از یک سو و اصرار او برای گردهمایی روسای هیئت های استانی از سوی دیگر، همچنین تاخیر وزارت ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات شائبه هایی را درباره انتخابات این فدراسیون پدید آورده است. چرا که افشین داوری برخلاف مصاحبه های خود در بدو دوران سرپرستی که گفته بود برای ریاست نیامده، اخیرا بارها تاکید کرده است در صورتی که جامعه والیبال بخواهند در انتخابات شرکت می کند.