آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۵
ورزشی
۹

دوومیدانی و تنیس در انتظار تعیین سرپرست

وزارت ورزش در نظر دارد برای فدراسیون های دوومیدانی و تنیس سرپرست معرفی کند.

در حالی که حدود یک سال به بازی های المپیک توکیو فرصت مانده، این روزها ورزشکاران رشته های مختلف در تلاش هستند با بهترین شرایط در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنند اما در برخی از فدراسیون ها از جمله دوومیدانی و تنیس شرایط اصلا خوب نیست.

نتایج ضعیف ملی پوشان تنیس در مسابقات بین المللی و حاشیه های اخیر دوومیدانی این دو فدراسیون را با چالش زیادی روبه رو کرده است به طوری که بارها شاهد اتفاقات و مصاحبه های مختلف ورزشکاران و مربیان در این دو فدراسیون بوده ایم. دیروز خبرگزاری فارس خبر داد وزارت ورزش قصد دارد به زودی فرد دیگری را برای سرپرستی فدراسیون تنیس معرفی کند تا شایسته از این فدراسیون کنار برود.

موضوع دیگر درباره دوومیدانی است که این روزها با چالش زیادی روبه رو شده و مدت هاست رنگ آرامش را به خود ندیده است. از سفرهای جنجالی و متوالی رئیس به خارج از کشور گرفته تا مشکلات پرداخت جوایز پاداش ملی پوشان همه و همه دست به دست هم داده تا خبرهایی درباره انتخاب سرپرست برای این فدراسیون هم به گوش برسد.

صحبت های مطرح شده حکایت از آن دارد شروین اسبقیان قرار است امور کار را در دست بگیرد اما اینکه آیا قرار است وی به عنوان رئیس عهده دار امور شود یا سرپرست موقت هنوز مشخص نیست. در صورتی که قرار بر این شود که اسبقیان ریاست فدراسیون دوومیدانی را در دست بگیرد، گزینه دیگری برای دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی معرفی خواهد شد.

دوره 4 ساله مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی 15 شهریور به اتمام می رسد.