آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۵
ورزشی
۹

تلاش تیم ملی کاراته برای کسب عنوان قهرمانی آسیا

تیم ملی کاراته کشورمان برای شرکت در شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا روز گذشته عازم ازبکستان شد.

شانزهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای 28 تا 30 تیرماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود و تیم ملی کاراته کشورمان با ترکیب کامل روز گذشته عازم محل برگزاری این پیکارها می شود. در این رقابت ها 340کاراته کا از 33 کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

پیش از آغاز این مسابقات، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته گفت: نگاه ما به مسابقات قهرمانی آسیا همانند تورنمنت های «کاراته وان» است که از ابتدای سال 2019 اعزام شدیم. با امتیازی مشابه آنها به همان اندازه برای ما اهمیت دارد و نه بیشتر، به همین دلیل است که در ادامه مسیر کسب سهمیه در این رقابتها شرکت می کنیم و می خواهیم همچنان با قدرت پیش برویم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در تمامی اوزان شانس کسب مدال داریم اظهار داشت: با نگاهی به کاراته کاهای شرکت کننده در این دوره از بازی ها به جرات باید گفت با تیمی که در اختیار داریم، تک تک نفرات تیم ما در همه اوزان و بخش تیمی شانس اول کسب مدال طلا هستند، ولی چیزی که داخل تاتامی اتفاق می افتد، غیرقابل پیش بینی است. همچنان تاکید می کنم که ما در بهترین شرایط وارد مسابقات قهرمانی آسیا می شویم و پتانسیل بالای خود را در این رقابتها به نمایش خواهیم گذاشت. وی ادامه داد: با توجه به نتایج تیم ملی در چند ماه اخیر، در شرایط فعلی بهترین تیم دنیا هستیم. این یک ادعا نیست، یک واقعیت تمام عیار است که نتیجه تلاش، سختکوشی و مبارزه ای در سطح بالا از سوی کاراته کاها و هدایت همکارانم در کادر فنی است.