آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۵
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*مرحله دهم مسابقات دوومیدانی دایموند لیگ در حالی 20 جولای (29 تیر) در شهر لندن انگلیس برگزار می شود که در ماده پرتاب دیسک باز هم نامی از احسان حدادی وجود ندارد.قهرمان پرتاب دیسک در دایموند لیگ مراکش هم غایب بود که علت آن مسائل سیاسی و عدم دعوت برای حضور در آن مسابقه عنوان شد. حدادی این بار مسائل مربوط به دریافت ویزا را دلیل غیبت خود اعلام کرد.

*مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان تهران ظهر دیروزبه ریاست رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.همایون ایزدپناه، همایون بکتاش ساری، علی اکبر خراسانی، هنریک درغوکاسیان، علیرضا قربان پور، شبنم کلاهی، داود کرمی، علی میرزاآقابیک و مازیار ناظمی نامزدهای انتخابات این هیئت بودند که با انصراف تعدادی از کاندیداها نهایتا ایزدپناه، کلاهی، بکتاش و میرزا آقابیک با یکدیگر رقابت کردند. در پایان شبنم کلاهی با کسب 15 رای از 16 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان تهران انتخاب شد و یک رای نیز به ایزدپناه تعلق گرفت.کلاهی در حاضر مشاور امور بانوان در فدراسیون بسکتبال است.

*ملی پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات شنا قهرمانی جهان 2019 کره جنوبی فردا عازم گوانگجو می شوند. هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان فینا از 21 تیر آغاز و تا6 مرداد در شهر گوانگجو کره جنوبی پیگیری می شود.بنیامین قره حسنلو و علیرضا یاوری دو نماینده شنای ایران فردا(چهارشنبه) برای حضور در این مسابقات تهران را به مقصد کره جنوبی ترک می کنند. مسابقات شنا این دوره از رقابت های قهرمانی جهان فینا 21 الی 28 جولای 2019 (30 تیر تا ششم مرداد 1398) پیگیری خواهد شد که نمایندگان ایران در پنج ماده با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.