آرشیو چهارشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۴۹
ورزشی
۱۱

خبر

قلعه نویی: قول قهرمانی نمی دهم

سرمربی تیم سپاهان گفت : تنها هدف ما در لیگ برتر، رسیدن به کسب عنوان قهرمانی است ، اما بابت این موضوع قولی نمی دهم.سپاهان این روزها اردوی تدارکاتی اش را در ترکیه بر پا کرده است و شاگردان قلعه نویی در اولین بازی دوستانه خود در این اردو به مصاف قاضی شهیر رفتند و با یک گل پیروز شدند. قلعه نویی درباره آخرین وضعیت سپاهان، حضور دوباره کی روش در این تیم گفت : اجازه نمی دهم بابت قهرمانی فشاری روی تیم ایجاد شود و روی خودم هم فشاری وجود ندارد . وی افزود: من هر جا که باشم دنبال قهرمانی هستم، امسال هم هیچ هدفی جز قهرمانی نداریم، ولی قولی نمی دهم. ما باید سخت تلاش کنیم و می دانیم که کار سخت است.

تبریک به سکاندار کشتی

فدراسیون کشتی آمریکا با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی ایران ، انتخاب علیرضا دبیر را به عنوان رئیس فدراسیون کشتی ایران تبریک گفت.

مشعل المپیک در فضا

کمیته سازماندهی بازی های المپیک 2020 توکیو 2 فضانورد را به عنوان سفیر برای حمل مشعل المپیک در فضا معرفی کرد . بر اساس اعلام مسئولان، نوگوچی و هوشیده دو فضانورد ژاپنی هستند که قرارا ست مشعل المپیک را در فضا حمل کنند . قرار است این فضانوردان پیام حمایتی خود را از بازی های المپیک و پارالمپیک از ایستگاه فضایی بین المللی مخابره کنند. آگاهی جهانی از بازی ها از دیگر ماموریت های این فضانوردان است.