آرشیو چهارشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۴۹
ورزشی
۱۱

گوناگون

بوحمدان در ذوب آهن ماند

حمید بوحمدان هافبک تیم ذوب آهن که فصل گذشته بازی های خوبی برای این تیم در لیگ برتر و آسیا انجام داد، قراردادش را با سبز پوشان تمدید کرد.

بیرانوند در راه تورینو

باشگاه تورینو ایتالیا سنگربان ملی پوش پرسپولیس را مد نظر گرفته است .

علیرضا بیرانوند با وجود آن که با پرسپولیس قرارداد دارد اما زمزمه ها درباره جدایی این دروازه بان زیاد است.

طارمی در فوتبال پرتغال

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال بعد از توافق رسمی با تیم ریوآوه، سرانجام به این تیم پرتغالی پیوست.قرارداد طارمی با این تیم دو ساله است.

تیم ملی تکواندو در اردن

چهار تکواندوکار با هدایت کمک مربی تیم ملی برای حضور در رقابت های بین المللی راهی اردن می شوند.این رقابت ها چهارم مرداد با حضور976 تکواندوکاراز36 کشورآغاز می شود.

نشست ماهانه وزیر ورزش

نشست ماهانه وزیر ورزش با روسای فدراسیون ها امروز برگزار خواهد شد. سلطانی فر هر ماه نشستی مشترک با روسای فدراسیون ها دارد. رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس کمیته ملی پارالمپیک همراه با دبیران این دو کمیته نیز از افراد حاضر در نشست مشترک هستند.

ستاره 16 ساله جدا شد

ژاوی سیمونز، ستاره آینده 16 ساله محصول آکادمی بارسلونا از این باشگاه خداحافظی کرد.جرارد خبرنگار مشهور اسپانیایی مدعی شد که ژاوی کوچک به باشگاه پاری سن ژرمن نزدیک است.

جدال در راه جام جهانی

تیم ملی بسکتبال کشورمان فردا برای حضوردرتورنمنت پرتغال راهی این کشورمی شود. تیم ملی کشورمان خود را برای حضوردر جام جهانی چین آماده می کند.

بازیکن برزیلی در راه تهران

بازیکن برزیلی مدنظر تیم فوتبال استقلال امروز به تهران خواهد آمد. فرناندو با رامین رضائیان، بازیکن ملی پوش ایرانی الشحانیه قطر همبازی بوده است.

بازگشت تراکتور به تبریز

اردوی دو هفته ای تیم تراکتورسازی در ترکیه به پایان رسید و سرخپوشان تبریزی دیروز به تبریز بازگشتند.و پس از سه روز استراحت، تمرینات خود را در ورزشگاه بنیان دیزل پیگیری خواهند کرد.