آرشیو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲، شماره ۲۳۳۱۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

سامانه پیام کوتاه 30002323 - 300071932

* آیت الله رئیسی نشان داده به معنای واقعی کلمه، رئیس «جمهور» و خادم مردم است؛ برای مردم کار می کند و روحیات و منش مردمی دارد؛ نیازها و مشکلات مردم برایش اولویت دارد و در این مسیر با هیچ کدام از مدیرانش هم تعارف ندارد. او مردم دوست است و مردم هم او را دوست دارند. حضور او در جمع های مردمی و واکنش های محبت آمیز مردم به او موید این ادعاست. مردم واقعا به رئیسی امید بسته اند. در حالی که آقای روحانی درست نقطه مقابل این ویژگی های آیت الله رئیسی بود. ان شاءالله با بازشدن گره مشکلات اقتصادی امید مردم فزونی یابد.

محمدپور

* دود شدن 8 هزار میلیارد دلار آمریکایی ها در سوریه با هنرمندی جمهوری اسلامی ایران و با تدبیر حکیمانه امام خامنه ای عزیز و فرماندهی کم نظیر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با کمترین هزینه برای جبهه مقاومت صورت گرفت.

سعادتی

* 8ماه دریانوردی نظامی، پشت سر گذاشتن بیش از 92 هزار کیلومتر مسیر دریایی به دور کره زمین؛ دستاورد بزرگ و افتخارآفرین ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. چنین دریانوردی نظامی باشکوهی، در تاریخ ایران مانند ندارد. بازگشت این دلاورمردان ناوگروه 86 به کشور را خوش آمد عرض کرده و برای موفقیتشان دعا می کنیم. سلام و درود خداوند بر این مجاهدان دلاور ارتش قهرمان وطن.

ملا محمدی

* قوی شدن کشور نیازمند ابزارهایی است که یکی از مهم ترین آنها، حفظ جوانی جمعیت کشور است که باید همه ازدولت و مردم حقیقتا به آن توجه جدی کنند که فردا دیر است.

صداقت

* دولت و مجلس فقط تا سال 1405 فرصت باروری دهه شصتی ها را در اختیار دارند و می توانند با حمایت از فرزند چهارم آنان بحران وحشتناک آینده را برطرف کنند. در غیر این صورت با جمعیت کمتر دهه هفتادی ها باید به فکر حمایت از فرزند ششم آنها باشند و این به شدت کار سخت تری است.

شمسی پور

* ضمن تبریک به سردار علی اکبر احمدیان، آرزوی توفیق هرچه بیشتر ایشان را در سمت جدید داریم و امیدواریم با تلاش جهادگونه در شرایط حساس فعلی جهانی تصمیماتی در تراز انقلاب اسلامی اتخاذ نمایند.

دولابی

* رهبر معظم انقلاب در مورد مطالعه کتاب های با موضوع شهیدان بسیار تاکید کرده اند، لذا در جهت شناساندن قهرمانان واقعی کشور و سبک زندگی آنها به نسل نوجوان و جوان کشور، خوب است زندگینامه شهدا به کتاب های درسی اضافه شود. ان شاءالله با شناساندن راه و رسم شهدا به آینده سازان کشور الگوی خوبی برای آنها نشان دهیم.

خسروبیگی

* امروزه پرچم شهدا به دست شما نوجوانان و جوانان جهادی است. به شما توصیه می کنم تا جوانید و توان دارید برای دین خدا تلاش کنید تا بعدها حسرت نخورید.

یکتا

*رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند: مصلحت یعنی شناختن موارد انعطاف. یک جاهایی باید انعطاف داشت. انعطاف منافاتی با اصول ندارد. حفظ اصول با امکان انعطاف با هم می سازند. می توان یک جاهایی انعطاف به خرج داد. به رغم این نگاه رهبری برخی ها دانسته یا از روی ناآگاهی در چند ماه گذشته و پس از فتنه، به نام مصلحت ، در مورد حجاب آدرس های غلط و ویرانگر به مسئولین دادند. به عبارت دیگر، آن آدرس های غلط، به نوعی مصلحت بازی بود، نه مصلحت! زیرا از اصول کوتاه آمدند.

جعفرزاده

* برخی ابعاد و عناصر موثر شبکه مولد بی حجابی و فحشا در جامعه عبارتند از: «سلبریتی های هتاک»، «فضای مجازی رها (عمدتا اینستاگرام و تلگرام)»، «شبکه نمایش خانگی»، «مافیای تولیدکننده و واردکننده و توزیع کننده لباس های نامناسب» و سرشبکه های مرتبط با دشمن که با وعده پول افرادی را برای کشف حجاب خیابانی اجیر و سازمان دهی می کنند. متولیان فرهنگی راهکار مقابله با این ها را تدبیر و اجرایی نمایند.

غلامی

* از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می شود لایحه ای را که با عنوان «لایحه عفاف و حجاب» از سوی دستگاه قضایی تهیه شده و توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است ، بررسی کنند و نقطه نظراتی از دلسوزان را که در آن لحاظ نشده و ضرورت آن عیان است ، به لایحه بیفزایند و آن را بدون نقص برای اجرا به دولت ارسال کنند.

رهنما

*در تاریخ بنویسید در یک شب پنج جوان رشید برای جلوگیری از ورود اشرار به کشورشان شهید شدند اما صدای یک سلبریتی بی غیرت در نیامد، اما اگر فردا قاتلان این جوانان برومند را بخواهند قصاص کنند همه می شوند مدافع حقوق بشر!

باغانی

* وقتی شهادت پنج مرزبان مظلوم در پاسداری از خاک وطن بدون هشتگ و بیانیه در فضای مجازی مکتوم می ماند ولی در مقابل ، اعدام سه جانی قاتل شرور با هشتگ و بیانیه ترند می شود به نظر می رسد یک جای کار ایراد دارد. رسانه این قدرت را دارد که جای جلاد و شهید را عوض کند. اما سزای برهم زنندگان امنیت روانی مردم چیست؟ آیا نباید با آنها برخورد شود؟

ذوالفقاری

* آیا دادستان با سلبریتی هایی که با انتشار مطالبی سعی کرده اند ضمن دفاع از قاتلین مورد حمایت منافقین در پرونده جنایت وحشیانه در خانه اصفهان، با ادعاهای دروغ ، اذهان عمومی را علیه نظام تحریک کنند برخورد می کند؟

فتاحی

* از قدیم گفته اند مرغی که به نجاست خوردن عادت کرد دانه خور نمی شود. این دقیقا حکایت سلبریتی های مزدور و اجنبی پرست است که آبشخورشان دولت های چپاولگر وحشی غرب و دولت تروریست آمریکا است ولی زوزه کشیدنشان در مملکت اسلامی ایران است!

برقعی

* انسان اشرف مخلوقات است و باید با رفتارش انسانیت خود را نشان دهد. متاسفانه برخی افراد جاهل، بدون تعقل و تحت تاثیر رسانه های مجازی و بیگانگان با گریم و پوشش سگ نما و نامناسب در فضای عمومی تردد می کنند. مسئولین امر باید جلوی ترویج این حرکات خفیف کننده جایگاه نوع بشر را بگیرند.

دارابی

*سخنان همسر شیخ خضر عدنان، شهید زندانی و اسطوره ای فلسطین، انسان را مبهوت خود می کند. سرچشمه این همه صلابت و قدرت کجاست؟ او خطاب به صهیونیست ها با صدایی رسا می گوید که نه فرزندم به دنبال پدر خواهند رفت. چهره های فرزندانم را خوب به خاطر بسپارید که آنها را جز بر عزت و کرامت تربیت نخواهم کرد.

رضوانی

*برادر مهسا امینی با وقاحت تمام به خاطر قصاص قاتلان جنایتکار سه مدافع امنیت کشور توئیت زده است در تاریخ بنویسید ما را با اذان صبح اعدام و با اذان شب به گلوله می بندند! فراموش نمی کنیم پدر دروغگوی این خانواده با یک دروغ و انکار بیماری کهنه فرزندش که قبلا به آن اعتراف کرده بود، کل کشور را به مدت چند ماه به آشوب کشید و باعث ریخته شدن خون آدم های بیگناه زیادی شد و خیلی از خانواده ها را داغدار و کودکان زیادی را یتیم کرد. اما این خانواده همچنان آزادانه در جمهوری اسلامی علیه امنیت ملی آشوب ایجاد می کنند.واقعا نظام جمهوری اسلامی مصداق مقتدر مظلوم است.

قهرمانی

* چرایی افزایش 100 درصدی قیمت بسته های اینترنتی همزمان با کاهش ترافیک همان بسته مورد سوال است. برای مثال قیمت بسته ای با ترافیک 300 گیگ و سرعت 8 مگ برای اینترنت خانگی ماه قبل 108 هزار تومان بود و ماه جاری با کاهش 100 گیگ ترافیک بایستی 153هزار تومان هزینه کرد، این یعنی گرانی 100 درصدی این خدمات!

قانع