آرشیو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲، شماره ۲۳۳۱۳
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

اتفاق خوب

علی فرحزادی: «اتفاق خوب در حوزه صادرات این که هر هفته از بنادر انزلی و امیرآباد 2 تا 3 بار حمل ونقل کانتینری منظم به کشورهای سی آی اس نظیر روسیه و قزاقستان منتقل میشه و این یعنی حجم بیشتری از تولید داخل رو می تونیم سریع تر و بهتر صادر کنیم. درستش همینه چرخ مملکت با تولید و صادراته که می چرخه.»

چرا مدیریت فضای مجازی مهم است؟

کاربری نوشت: «اینفلوئنسر چینی بعد از نوشیدن 7بطری مشروبات الکلی در یک کل کل تیک تاکی جونش رو از دست داد. حماقت و جاهلیت مدرن در فضای مجازی، حد و مرزی نداره.»

حکایت اقتدار شاه پهلوی

پوریا فاضل: «ولی وقتی شاهنشاهتون بود؛ انگلیس صبحانه اش رو در جنوب، ناهارش رو در مرکز و شامش رو در تهران خورد! اعلیحضرتتونم کاری نکرد جز احترام نظامی گذاشتن به چرچیل!»

گرفتید چی شد؟

کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «می دونستید از زمان بازگشت طالبان به قدرت آمریکا 8 میلیارد دلار به اونها کمک کرده؟ واضح تر از این؟»

تفاوت مرد شعار با مرد کار

سیدرضی: «ژنرال زنگنه وزیر روحانی معتقدبود دولت رئیسی توان صادرات میعانات گازی رو نداره و اول کار با طعنه به اوجی گفته بود باید 12 تا نفتکش غول پیکر برای ذخیره میعانات بخرید؛ درصورتی که این دولت نه تنها نفتکشی برای ذخیره سازی نخرید، بلکه میعانات شناور تو آب که رقم بالایی بود رو هم صادر کرد!»

نتیجه توجه به همسایه

علی صفایی: «صادرات ایران به عمان در سال 1401 حدود یک میلیارد و 87 میلیون و 219 هزار دلار بوده و رو به افزایش هست اگر چند تا مثل همین عمان در همسایگیمون باشه می تونیم چند میلیون شغل ایجاد کنیم و چند میلیارد ارزآوری داشته باشیم و این همون راهیه که کشورهایی مثل ژاپن رفتن و موفق شدن.»

سبحان برکتی: «حجم تبادلات تجاری ایران با عمان دوبرابر شد. دیپلماسی فعال دولت رئیسی در روابط با همسایگان و حجم بالای صادرات و تبادلات تجاری ثابت کرد، دنیا فقط غرب و کشورهای اروپایی نیست! کاری که 8 سال در دولت گذشته بایکوت و نگاه به کشورهای همسایه تعطیل بود.»

تصویر براندازسوز

محمد نصوحی با انتشار این تصویر از بانوی ورزشکار قهرمان ایرانی نوشت: «تصویر حاوی مقادیر زیادی محتوای براندازسوز.»

وقتی از کثافت رسانه های معاند فارسی زبان می گیم

کاربری نوشت: «از دید سرباز خبرنگاران اینترنشنال مرزبان شهید، مرزبانان جمهوری اسلامی هستند نه ایران؛ از دید اینها فردای جنگ بمبها بر سر مردمان جمهوری اسلامی فرود می آیند نه مردمان ایران! حتی تحریم های غرب هوشمند است شامل کودکان جمهوری اسلامی می شود نه کودکان ایران! اینها همین قدر وقیحند! همین قدر کثیف!»