آرشیو یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳، شماره ۲۳۶۰۸
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

ملی پوش سابق فوتبال جراحی شد

محمد صادقی به دلیل عارضه کمر و گردن تحت عمل جراحی قرار گرفت .

محمد صادقی ستاره تیم ملی فوتبال ایران که تجربه حضور در جام جهانی 1978 و بازی های المپیک را دارد امروز در بیمارستانی در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت ضمن اینکه صندوق حمایت از قهرمانان و فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیر کارهای درمانی این پیشکسوت ورزشی بودند. صادقی سابقه قهرمانی با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت ها و بازی های آسیایی را دارد. او با هت تریک مقابل بایرن مونیخ و گلزنی به آرژانتین در سانتیاگو برنابئو در مادرید و عملکرد کم نظیر در جام جهانی 1978 تبدیل به گران قیمت ترین فوتبالیست وقت ایران شد و در انتقالی جنجالی به پرسپولیس رفت. صادقی مدتی به دلیل مصدومیت های دوران بازیگری از ناحیه گردن و همچنین کمر دچار عارضه بود.

معرفی اعضای کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال

مسئولان فدراسیون فوتبال صبح دیروز نشستی را با اعضای کمیته تدوین و تطبیق مقررات این فدراسیون برگزار کردند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی نایب رئیس و هدایت ممبینی دبیرکل این فدراسیون صبح دیروز در نشستی با اعضای کمیته تدوین و تطبیق مقررات به بررسی موارد جاری این کمیته پرداختند و در پایان نشست حکم رئیس و اعضای کمیته به ایشان اهدا شد. عباس موسوی به عنوان رئیس، مجید کریمی به عنوان دبیر، لیدا اسدی، بابک قائدی، عزت الله امانی شلمزاری، رحیم درزخلردی و ولی الله خسروی به عنوان اعضای کمیته در جلسه دیروز از مسئولین فدراسیون فوتبال احکام خود را دریافت کردند.

سیاست سپاهان حفظ بازیکنان اصلی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید رامین رضاییان برای جدایی باید با آنها مذاکره کند و سیاست طلایی پوشان حفظ بازیکنان اصلی تیم است.

مهدی آذربایجانی در مورد سیاست نقل و انتقالاتی سپاهان در فصل بیست و چهارم لیگ برتر و تعداد بازیکنانی که باید جذب شوند، گفت: بر اساس لیستی که کادر فنی به ما داده، بازیکنان جدید را جذب می کنیم. فعلا زود است که از تعداد آنها صحبت کنیم. در زمان خودش به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد. وی راجع به اینکه آیا جدایی رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده از سپاهان قطعی شده است، تاکید کرد: بازیکنان بر اساس قرارداد و آپشن هایی که دارند با ما همکاری می کنند. هنوز رضاییان با ما برای جدایی مذاکره نکرده و سیاست ما حفظ بازیکنان اصلی تیم است.

مذاکره با یک بانک خصوصی برای واگذاری نساجی

مالک باشگاه نساجی با یک بانک خصوصی برای واگذاری این باشگاه مذاکره کرده است.

پس از اینکه رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اعلام کرد برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال تصمیمی برای تیمداری ندارد و دنبال واگذاری این باشگاه است، در همین زمینه مدیران یک بانک خصوصی مذاکرات ابتدائی را برای خرید امتیاز نساجی با حدادیان داشته اند. بر همین اساس مدیران نساجی منتظر پاسخ نهائی اعضای هیئت مدیره این بانک هستند تا در صورت توافق نهائی این انتقال صورت بگیرد. این در حالی است که بعد از تصمیم به واگذاری این باشگاه توسط رضا حدادیان (مالک باشگاه)، ساکت الهامی در صفحه شخصی خود از سرمربیگری این تیم کناره گیری و خداحافظی اش از نساجی را اعلام کرد.

اختلاف مالی گل محمدی و فولاد

مذاکرات باشگاه فولاد خوزستان و یحیی گل محمدی با اختلاف جدی دو طرف بر سر مبلغ قرارداد همراه شده است.

باشگاه فولاد خوزستان به دنبال انتخاب سرمربی جدید است و یحیی گل محمدی اصلی ترین و جدی ترین گزینه آنها به شمار می رود. با وجود استوری سخنگوی باشگاه که تلویحا از حضور گل محمدی در فولاد خبر داده بود اما پیگیری ها نشان می دهد که دو طرف بر سر مبلغ قرارداد اختلاف دارند و این اختلاف رقم هم کم نیست. آن طور که شنیده می شود مذاکره دیگری بین مدیران فولاد و یحیی گل محمدی انجام خواهد شد و گفته می شود مذاکره نهائی است. در صورتی که به هر دلیلی یحیی و باشگاه خوزستانی به توافق مالی نرسند، فولاد همکاری با یک گزینه ایرانی و در ادامه گزینه خارجی را مدنظر خواهد داشت. محرم نویدکیا گزینه بعدی فولادی ها در صورت به توافق نرسیدن با گل محمدی است و اگر این پروژه هم محقق نشود، خوزستانی ها سراغ گزینه های خارجی خواهند رفت.