آرشیو پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳، شماره ۶۰۴۱
ورزش
۲۲

خبر

عبور استقلال از کاپیتانش؟

دنیای اقتصاد: درحالی که طی چند روز اخیر شایعه خرید یک دروازه بان جدید در باشگاه استقلال مطرح شد، روز گذشته سایت ورزش سه از امضای قطعی قرارداد با یک گلر اروپایی خبر داد. اتفاقی که اگر رخ دهد، وضعیت آبی پوشان را پیچیده تر از قبل خواهد کرد. برخی خبرگزاری ها از دلایل غیرفوتبالی برای عدم همکاری حسین حسینی با استقلال خبر دادند، اما مساله اینجاست که او هنوز یک سال دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد. کنار گذاشتن کاپیتان آبی ها قطعا تبعات زیادی دارد که مهم ترین آن واکنش هواداران است. البته که باشگاه استقلال مثل چند وقت اخیر در قبال تمامی این اخبار سیاست سکوت را در پیش گرفته که همین موضوع باعث مطرح شدن ابهامات بیشتری می شود. از آنجا که حسینی نمی پذیرد نفر دوم دروازه استقلال باشد و محمدرضا خالدآبادی هم فعلا در لیست تیم حضور دارد، تقویت این پست در تیمی که هنوز ضعف های زیادی دارد اتفاق عجیبی است.

عبدالکریم و داستان بازگشت

دنیای اقتصاد: روز گذشته رسانه های قطری از توافق عبدالکریم حسن با باشگاه الوکره قطر برای پیوستن به این تیم خبر دادند. هرچند بلافاصله مدیران باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب و اعلام کردند که مدافع قطری با این تیم قرارداد دارد. با این حال این بار نوبت به شبکه الکاس بود که بر این انتقال تاکید کند. پیگیری ها از این رسانه قطری نشان می دهد عبدالکریم پس از یک نیم فصل دوری از قطر، بار دیگر به کشورش باز می گردد، چراکه دوران محرومیتش هم به اتمام رسیده و خودش هم با باشگاه الوکره پیش قرارداد امضا کرده است. حالا می ماند واکنش نهایی باشگاه پرسپولیس در خصوص این خبر و البته اینکه آنها قصد دارند این بازیکن مهم را به تیمشان بازگردانند یا با جدایی اش کنار خواهند آمد.

شهاب دوباره درخشید

دنیای اقتصاد: شهاب زاهدی بار دیگر در جی لیگ گلزنی کرد تا آویسپا برد ارزشمندی را کسب کند. در ادامه هفته بیستم جی لیگ ژاپن، آویسپا فوکوئوکا توانست در خانه با نتیجه 2بریک یوکوهاما مارینوس را شکست دهد. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی، در نیمه نخست برای تیمش گلزنی کرد و در دقیقه 58 جای خودش را به ولینگتون برزیلی داد. آویسپا با کسب برد در این دیدار به رده هفتم جدول رده بندی راه یافت. مهاجم سابق پرسپولیس که آخرین گل خود در جی لیگ ژاپن را در هفته یازدهم مقابل گامبا اوساکا با شوت استثنایی از فاصله 70 متری به ثمر رسانده بود، پس از 54 روز دوباره توانست در این مسابقات گلزنی کند و هفتمین گل فصل خود در رقابت های جی لیگ را وارد دروازه رقبا کند.