آرشیو پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳، شماره ۲۳۶۱۱
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

انتخابات سرنوشت ساز

سید محمدمهدی میرباقری: «ما در شرایط خطیری قرار داریم و انتخابات سرنوشت سازی در پیش است. به لحاظ شرایط جهانی، نظم جدیدی در حال شکل گرفتن است و به لحاظ داخلی هم در دوران شهید رئیسی، کشور به سمت حل اساسی مشکلات مزمن کشور حرکت کرده است. در چنین شرایطی اگر عنان قوه اجرائی کشور در دست غربگرایان و طرفداران اسلام آمریکایی قرار گیرد، همه این فرصت ها خواهد سوخت.»

معیارهای نامزد اصلح

احمدحسین شریفی: «مهم ترین معیارهای نامزد اصلح: اعتقاد عمیق به مبانی انقلاب، ارتباط قلبی و دلی با ولی فقیه، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، برنامه منسجم، فکر شده و واقع بینانه، کارنامه متناسب با مدیریت کلان کشور، همراهان پاکدست و باورمند به انقلاب، و اراده و عزم جدی برای انجام کار.»

جای خالی سید شهر تبریز

لیلا حسین نیا با انتشار تصویری از شهید آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم در حاشیه جشن عید غدیر در تبریز نوشت: «چهره پرتکرار جشن عید غدیر در تبریز».

کلاه برداری کارشناسان!

محسن مهدیان: «وقتی خودت به مسائل آشنا نباشی همین کارشناسا سرت کلاه میذارند؛ نماینده اقتصادی پزشکیان، هم میدری نهادگراست و هم حسین عبده لیبرال. در ستاد او، هم طرفدار آزادی نت است و هم صاحب فیلتر تلگرام؛ در ستاد او، هم کسی است که میکروفن پرت می کند و هم کسی که او را از دانشگاه اخراج کرده.»

نتیجه تکرار قبلی چه بود؟

کاربری نوشت: «خاتمی دوباره تکرار کرد! نتیجه تکرار قبلی: «11 برابر شدن قیمت دلار! 11 برابر شدن قیمت سکه و طلا! افزایش 700 درصدی قیمت مسکن! رشد اقتصادی نزدیک به صفر! شکسته شدن رکورد رشد نقدینگی! شکسته شدن کمر بورس! ذلت ایران در دیپلماسی؛ بی آبرو کردن مردم با سبد کالا؛ قطعی هر روزه برق؛ شکستن رکورد فاصله طبقاتی؛ فاجعه بنزینی آبان 98؛ 448 هزار میلیارد تومن بدهی به صندوق های بازنشستگی!؛ 278 هزار میلیارد تومن تعهدات اوراق بدهی!؛ 162 هزار میلیارد تومن بدهی به ت.اجتماعی!؛ 53 هزار میلیارد تومن بدهی به بانک مرکزی! و...»

دولت راستگویان با رسم شکل

ایمانی با انتشار تصاویری از اخبار منتشر شده درباره دولت روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: «دولت راستگویان (روحانی) با رسم شکل.»

صحنه بسیار واضح شد

کاربری نوشت: «وقتی می گفتیم دولت پزشکیان، دولت سوم روحانی است، یه عده تمسخر می کردند! حالا روحانی به صورت علنی از پزشکیان حمایت کرد. اکثر وزراش هم که توی ستاد انتخاباتی پزشکیان به صورت شبانه روز دارن تلاش می کنن! دیگه صحنه از این واضحتر نمیشه.»