به جمع مشترکان مگیران بپیوندید!

تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید.

برای پرداخت حق اشتراک اگر عضو هستید وارد شوید در غیر این صورت حساب کاربری جدید ایجاد کنید

عضویت

جستجوی مقالات مرتبط با کلیدواژه « کپه کاری » در نشریات گروه « آب و خاک »

تکرار جستجوی کلیدواژه «کپه کاری» در نشریات گروه «کشاورزی»
  • سارا منافی*، زهرا دهقان
    این پژوهش برای تعیین عملیات زیستی و زیست- فنی به منظور تعیین فعالیت های اجرایی، در بخش حفاظت خاک و آبخیزداری با استفاده از سنتز مطالعات و نقشه های مختلف جهت افزایش بازدهی تولید و با رعایت شرایط اکولوژیکی در حوضه می باشد. پس از تلفیق لایه های اطلاعاتی بارندگی، وضعیت پوشش گیاهی، ترکیب گیاهی، تاج پوشش تیپ گیاهی، خصوصیات ژئومورفولوژی، جهت جغرافیایی، وضعیت شیب، وضعیت ارتفاعی، اقلیم، EC، PH، بافت و عمق واحدهای اراضی، تناسب آتی و فعلی حوضه، سازندهای زمین شناسی، وضعیت فرسایشی و... در سامانه GIS واحدهایی که طرح مشترکی داشته به صورت یک واحد همگن جدا شده و بر این اساس راهکارهای زیستی و زیست- فنی مناسب از جمله قرق، کپه کاری همراه با ایجاد چاله های فلسی، اجرای عملیات پی تینگ توام با بذرکاری، اجرای هلالی آبگیر همراه با ارائه برنامه اجرایی در یک دوره ده ساله برای حوضه ارائه شده است.
    کلید واژگان: بذرکاری, پی تینگ, چاله های فلسی, کپه کاری, هلالی آبگیر}
نکته
  • نتایج بر اساس تاریخ انتشار مرتب شده‌اند.
  • کلیدواژه مورد نظر شما تنها در فیلد کلیدواژگان مقالات جستجو شده‌است. به منظور حذف نتایج غیر مرتبط، جستجو تنها در مقالات مجلاتی انجام شده که با مجله ماخذ هم موضوع هستند.
  • در صورتی که می‌خواهید جستجو را در همه موضوعات و با شرایط دیگر تکرار کنید به صفحه جستجوی پیشرفته مجلات مراجعه کنید.
درخواست پشتیبانی - گزارش اشکال