آرشیو شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۸۶
ورزشی
۱۸

شمس: مدرکی از تبانی دارند، رو کنند

اعلام انحلال تیم فوتسال پرسپولیس از سوی مدیرعامل این باشگاه، پایان داستان تبانی در لیگ برتر فوتسال نیست، زیرا مدیرفنی تیم گیتی پسند ادعا می کند هیچ سند و مدرکی پیرامون تبانی این تیم با پرسپولیسی ها وجود ندارد.

حسین شمس که تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس در روز پایانی لیگ برتر فوتسال تا دلش خواست گل وارد دروازه سرخپوشان کرد، هنوز هم اعتقاد دارد هیچ تبانی در این بازی صورت نگرفته است. او در واکنش به انحلال پرسپولیس که به دلیل همین تبانی رخ داد، به فارس گفت: پشت پرده این صحبت ها هم قولی است که مدیرعامل پرسپولیس به یکی از همکاران خود در نیروی انتظامی داده است. به طور کاملااتفاقی هم این شخص در هیات مدیره تیم رقیب یعنی منصوری قرچک حضور دارد!شمس افزود: ما به دنبال این هستیم که مدارک را رو کنند ولی می دانیم دست آنها خالی است، اما زمانی که شکایت کردیم و آنها را به دادگاه کشاندیم، می فهمند که نباید هر حرفی را بزنند.

پس از این اتهام که شمس متوجه رویانیان کرد، جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مقام پاسخگویی برآمد و گفت: شمس باید برای حرف هایش، مدرک بیاورد؛ در غیر این صورت از طریق مراجع ذی صلاح این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بزودی مدارک و مستندات خود را به مراجع ذی صلاح می دهیم که این موضوع را به صورت ریشه ای شناسایی و آنها را به تک تک مردم معرفی کنند.