آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۲
جهان
۶

شهادت یک فلسطینی درحمله نظامیان رژیم صهیونیستی

نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به شماری از شهروندان فلسطینی در اطراف قدس یک نفر را شهید وتعدادی را زخمی کردند. این درحالی است که به گفته منابع خبری، حمله شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای ارتش اسرائیل نیز از آغاز ماه مبارک رمضان به مسجدالاقصی تشدید شده است.

به گزارش مهر، منابع امنیتی و بیمارستانی فلسطین دیروز اعلام کردند نظامیان رژیم صهیونیستی شماری از فلسطینی هایی را که قصد ورود به مسجدالاقصی را داشتند، هدف تیراندازی قرار دادند و بر اثر آن دست کم یک فلسطینی شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند. نظامیان صهیونیست پیکر شهید فلسطینی را به فلسطین اشغالی منتقل کردند و به زخمی ها اجازه انتقال به بیمارستان رام الله را دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله، اکرم دیر چهل ساله اهل روستایی در کرانه باختری در نزدیکی رام الله با اتومبیل به همراه دو فلسطینی دیگر در حال حرکت بود که در یک ایست بازرسی هدف تیراندازی ماموران مرزی قرار گرفت و کشته شد.در یک خبر دیگر، حسن خاطر کارشناس امور قدس با تائید حملات جدید صهیونیست ها به مسجد الاقصی به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: حمله نیروهای اشغالگر اسرائیل به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان با هدف ضربه زدن به ماهیت اسلامی این مسجد تشدید شده است. به گفته وی نیروهای اسرائیلی در ماه مبارک رمضان، بارها و بویژه در ساعات شب به مسجد الاقصی حمله می کنند تا نمازگزارانی را که برای شب های احیا در ماه مبارک در این مسجد مبارک مشغول نماز و دعا هستند، بیرون رانده و بازداشت کنند.