آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

داستان «همه بچه های ما» ادامه دارد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «همه بچه های ما» به کارگردانی تاجبخش فنائیان ادامه دارد. این سریال آبان سال گذشته در رامسر کلید خورد و گروه سازنده در حال تصویربرداری در لوکیشن موسسه خیریه است.

به گفته علیرضا سبط احمدی، تهیه کننده سریال «همه بچه های ما»، این موسسه خیریه ساختمانی واقع در میدان خراسان است. این خانه یکی از لوکیشن های اصلی این سریال است و داستان این خانه ارث پدری است که امیر و فرزانه با گذراندن امتیازات قانونی آن را به محل نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تبدیل می کنند.

سبط احمدی افزود: همزمان با تصویربرداری تدوین سریال هم آغاز شده و تاکنون 15 قسمت از کار هم تدوین شده و ده قسمت از این سریال برای صداگذاری آماده شده است. وی افزود: به فراخور اپیزودهای مختلف در این سریال بازیگران جدیدی نیز اضافه می شوند. الهام پاوه نژاد و محمود جعفری از جمله این بازیگران هستند که در اپیزودهای مختلف ایفای نقش کرده اند. پاوه نژاد نقش یک مدیر مدرسه را بازی کرده و در سریال به بچه ای که دچار صدمات روحی و روانی شده کمک می کند. جعفری نیز در اپیزود رستم نامه که در لوکیشن سینما تصویربرداری شده نقش مردی را بازی کرده که بچه اش دچار آسیب شده و از این بابت دچار پریشان حالی شده است. افشین سنگ چاپ نیز دیگر بازیگری است که به جمع بازیگران سریال همه بچه های ما اضافه شده است.

ستاره اسکندری در سریال «همه بچه های ما» نقش فرزانه را بازی می کند که دکترای حقوق قضایی دارد و کار وکالت انجام می دهد. امیر آقایی نیز در نقش امیر (همسر فرزانه) ظاهر شده است. این زوج همراه پسر کوچکشان در سفر شمال دچار سانحه تصادف شده و فرزندشان را از دست می دهند، اما پس از آشنایی با یکی از بچه های کار که شباهت زیادی به فرزندشان دارد، رفته رفته به این نتیجه می رسند که بچه های خیابانی و بچه های کار می توانند فرزندان آنها باشند و با این استدلال تلاش می کنند موسسه ای راه اندازی کنند و از کودکان آسیب دیده اجتماعی در شرایط بحرانی حمایت کنند.