آرشیو یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۲۲
جامعه
۱۷

تجهیز خروجی های محدوده طرح ترافیک به دوربین ثبت تخلفات

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان این که تمامی خروجی های محدوده طرح ترافیک به دوربین ثبت تخلفات مجهز شده است، گفت: بزودی رانندگانی که به صورت خلاف از خروجی های محدوده طرح ترافیک وارد این محدوده می شوند نیز با دوربین های ثبت تخلف جریمه می شوند.

به گزارش فارس، حجت الله بهروز توضیح داد: 103 معبر خروجی محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات مجهز شده است تا مدیریت و نظارت دقیق تری بر ترددهای محدوده طرح ترافیک انجام شود.

وی تاکید کرد: پس از تجهیز مبادی ورودی محدوده طرح ترافیک به سیستم کنترل مکانیزه شاهد آن بودیم که برخی رانندگان از خیابان های یکطرفه ای که مبادی خروجی طرح ترافیک محسوب می شود، وارد محدوده شده و در واقع دو تخلف ورود ممنوع و ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک را به صورت همزمان مرتکب می شدند، ضمن آن که با این کار خطرات زیادی را برای خود و سایر خودروها به وجود می آوردند که با تجهیز خروجی های محدوده طرح ترافیک به دوربین های ثبت تخلفات قرار است به طور جدی با این خودروهای متخلف برخورد شود.

بهروز همچنین در خصوص سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز نیز گفت: سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز در 30 تقاطع مهم و اصلی شهر در دست نصب و راه اندازی است که تا پایان سال این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید و اعمال قانون و جریمه متخلفان از طریق دوربین های ثبت تخلف انجام خواهد شد.