آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۳
فن آوری
۱۹

یادآوری کارها به کمک فناوری

ماهرخ چنگیز

اپلیکیشن های زیادی برای یادآوری کارهای روزانه و مدیریت فعالیت هایی که باید انجام دهید وجود دارد. اپلیکیشن هایی که هر کدام با ویژگی های خاص و امکانات ویژه سعی در جلب نظر کاربران بیشتری به سمت خود را دارند. اگر به دنبال یک اپلیکیشن هوشمند برای مدیریت کارهای روزانه هستید تا دیگر کارهای خود را فراموش نکنید به شما استفاده از اپلیکیشن Timeful را پیشنهاد می کنیم. این اپلیکیشن با تقویم داخلی تلفن همراه شما همگام سازی یا به اصطلاح sync می شود. همچنین این اپ با اکثر تقویم های دیجیتالی مانند گوگل، مایکروسافت اوت لوک و... سازگاری دارد. این اپ دارای بخشی به نام کارهای روزانه است که در این قسمت شما امکان تعریف کارهای روزانه و هفتگی خود را دارید.

یکی از ویژگی های جالب Timeful این است که با توجه به اطلاعات دریافتی و سوابق کارهای انجام شده و براساس زمان و موقعیت های مکانی شما، به صورت خودکار و هوشمندانه پیشنهاداتی برای انجام کارهای آتی به شما می دهد.

همچنین با توجه به اطلاعاتی که شما در بخش عادت های خوب ثبت می کنید، Timefulزمان و عادات روزانه تان را پس از یک دوره به شما نمایش می دهد تا بتوانید با روند فعالیت کارهای روزانه و عادات خود آشنا شوید. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل ios قرار گرفته است. برای دریافت این اپ علاوه بر app store می توانید به سایت www. timeful. com نیز سر بزنید. در همین زمینه اگر می خواهید اپلیکیشن دیگری را امتحان کنید، اپلیکیشن 24 me را به شما معرفی می کنیم. این اپ نیز کاری مشابه Timeful را برای شما انجام می دهد اما هوشمندانه تر.

این اپلیکیشن رایگان برای کاربران ios در دسترس است و بزودی نسخه اندروید و pc آن نیز روانه بازار خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایتwww. twentyfour. me سر بزنید.