آرشیو پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۳۱
اقتصادی
۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران: کیفیت آب شرب تهران با حضور مدعی العموم بررسی شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: آماده هستیم برای خاتمه دادن به اظهارنظرهای غیرکارشناسی در رابطه با کیفیت آب شرب تهران این موضوع در حضور مدعی العموم رسیدگی شود.

محمد پرورش با اشاره به اظهارات متناقض اخیر رسانه ای در رابطه با تردید در کیفیت آب شرب تهران، ضمن تاکید مجدد بر سلامت کامل آب و بی پایه بودن شبهه افکنی در کیفیت آن، افزود: از مدعی العموم درخواست می کنم برای تامین امنیت خاطر شهروندان به این موضوع ورود پیدا کند تا موجبات برطرف کردن نگرانی مردم فراهم شود.

وی همچنین تاکید کرد: خدمتگذاران مردم در شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از بهترین فناوری پایش کیفی آب تهران به شهروندان بابت سلامت آب تهران اطمینان خاطر می دهند و با وجود نظارت های مستمر دستگاه های نظارتی آمادگی هرگونه پاسخگویی و رفع ابهامات مطرح شده در حضور دادستان محترم را دارند.

پرورش گفت: وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان بالاترین مقام قانونی دستگاه نظارت بر سلامت و کیفیت آب شرب تهران، اخیرا نیز تاکید لازم را برای اطمینان خاطر افکار عمومی و شهروندان محترم تهران عنوان داشته اند تا نگرانی مردم در این خصوص برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان از تقاضای رسمی و قانونی این شرکت جهت تنویر افکار عمومی و با حضور مقامات مرتبط مسئول و حکومتی خبر داد.