آرشیو پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۴۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

گزارش بارش برف از 6 ایستگاه هواشناسی

در حال حاضر در نوار شمالی کشور بخش هایی از مرکز، شمال شرق شاهد بارندگی هستیم و از ایستگاه های شاهرود، تویسرکان، کجور، بلده، بروجرد و سمیرم بارش برف گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، گودرزی کارشناس هواشناسی برای 24 ساعت آینده در شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر، استان های گیلان، مازندران، گلستان و برای شمال شرق کشور، استان خراسان شمالی، شمال استان سمنان، خراسان رضوی بارش باران را پیش بینی کرد که در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف است.

وی ادامه داد که بارش ها عصر امروز با شدت کمتری در بخش هایی از شمال شرق کشور ادامه می یابد و به تدریج نیز این سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

به گفته گودرزی، آب های خلیج فارس به سبب افزایش سرعت وزش باد مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی برای اکثر نقاط کشور آسمانی تقریبا صاف پیش بینی کرد و گفت: در استان های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل، به دلیل افزایش رطوبت در سطح زمین آسمان این مناطق مه آلود خواهد بود.

وی با بیان اینکه آسمان تهران نیمه ابری خواهد بود، حداکثر دمای تهران را 10 درجه بالای صفر پیش بینی کرد و گفت: انتظار داریم کمینه دما برای فردا صبح به 3 درجه بالای صفر برسد.

به گفته این کارشناس هواشناسی ایستگاه کرمان با دمای 8 درجه زیر صفر و بوشهر با 26 درجه بالای صفر سردترین و گرمترین مراکز استان کشور هستند.