آرشیو شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۱۹۲
باشگاه رسانه
۱۲

تمسخر نتانیاهو در شبکه های مجازی صهیونیست ها

روزنامه صهیونیستی تایمز آف اسراییل تمسخر بی سابقه نتانیاهو در شبکه های اجتماعی را نشان از به بن رسیدن دوره وی دانست. این روزنامه مدعی شد کاربران اینترنتی در اسراییل نتانیاهو را که در تلاش است حتی بحران مسکن را در مقابل خطر هسته ای ایران کوچک جلوه دهد، به شدت استهزا کردند.

این روزنامه صهیونیستی در مقاله ای به قلم ادیو استرمن مدعی شد رسانه های اجتماعی اسراییلی روز چهارشنبه و پنجشنبه در واکنش به پیام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل در شبکه اجتماعی توییتر، واکنش های به شدت تندی نشان دادند. نتانیاهو سعی کرده بوده در پیامی، بحران مسکن در رژیم صهیونیستی را با معطوف کردن نگاه ها به برنامه هسته ای ایران منحرف کند.

نتانیاهو در این توییت در ادامه روند ایران هراسی نوشته بود: وقتی ما درباره قیمت مسکن و هزینه زندگی حرف می زنیم، نباید حتی یک لحظه هم مسائل اصلی زندگی را فراموش کنیم. بزرگ ترین چالش در زندگی ما در حال حاضر ایران هسته ای است.

ظرف چند ساعت پس از انتشار این توییت، چندین صفحه در فیس بوک به تمسخر این پیام توییتری ایجاد شد و ده ها کاربر به تمسخر سخنان نتانیاهو پرداختند. در یک تصویر، خودرویی دیده می شود نامه ای پشت برف پاک کن آن قرار گرفته با این مضمون که گرچه این خودرو در یک تصادف کمی خسارت دیده اما موضوع مهم خطری است و آن احتمال دسترسی ایران به توانایی های هسته ای.

بر اساس گزارش بحران مسکن، یوسف شاپیرا، بازرس کل رژیم صهیونیستی، مدعی شده جلوه ناخوشایندی از بوروکراسی خفقان آور و بن بست سیاسی در اسراییل به افزایش 55 درصدی قیمت مسکن از سال 2008 تا 2013 کمک کرده است.