آرشیو سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۹۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

نبرد ذوب آهن و استقلال خوزستان در دیدار سوپر جام

قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر رودرروی قهرمان فصل گذشته جام حذفی قرار می گیرد تا فاتح سوپرجام فوتبال ایران مشخص شود.سوپرجام فوتبال ایران بین تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان از ساعت 20:45 امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود. شاید دیدار این دو تیم برای بسیاری از هواداران جذاب نباشد، چرا که تیم های استقلال و پرسپولیس در یک طرف بازی قرار ندارند، اما برای هواداران ذوب آهن و استقلال اهمیت زیادی دارد. استقلال خوزستان قهرمانی لیگ را یدک می کشد و ذوب آهن قهرمانی جام حذفی. هر دو تیم برای اینکه اثبات کنند شایسته جامی که کسب کرده اند، بودند برای قهرمانی در سوپر جام تلاش زیادی می کنند.

طارمی با پرسپولیس دو ساله بست

مهاجم پرسپولیس قرارداد دو ساله با این باشگاه امضا کرد. مهدی طارمی که پس از کش و قوس های فراوان و جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم ریزه اسپور، بار دیگر به جمع سرخپوشان تهرانی بازگشت، قرارداد دو ساله ای با این باشگاه به امضا رساند. مهاجم پرسپولیس قرارداد دو ساله خود را دیروز در هیئت فوتبال به ثبت رساند.

فوتبال روسیه منحل اعلام شد!

نزدیک به یک میلیون امضای رسمی از سوی مردم روسیه برای انحلال تیم ملی فوتبال این کشور ثبت و جمع آوری شد. تیم ملی فوتبال روسیه که نمایشی ضعیف در یورو 2016 داشت، با اعتراض و خشم مردم کشورش مواجه شد، گذر زمان هم نتوانست جلوی خشم مردم را بگیرد و ماجرا نه تنها فراموش نشد بلکه بیش از پیش در دستور کار مقامات فوتبال روسیه قرار گرفت. مردان اسلاتسکی در یورو 2016 بسیار بد عمل کردند و مقرر شده این تیم منحل اعلام شود و از این پس باید منتظر مربی تازه و بازیکنان تازه باشند. قرار بر این بود که پس از انحلال تیم، کمیته ای برای تشکیل دوباره تیم ملی با سرمایه گذاری تازه تشکیل شود، اما ویتالی موتکو وزیر ورزش روسیه به طور کلی تیم ملی فوتبال این کشور را منحل کرد. با توجه به فضای فوتبال روسیه مشخص است که مقامات فوتبال این کشور عجله ای برای تشکیل دوباره تیم ملی ندارند و صبر می کنند تا سرمربی تازه تیم ملی برنامه طولانی مدت خود را ضمن تعهد برای قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه اعلام کند.