آرشیو سه‌شنبه ۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۰۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

عضو شورای شهر رشت خواستار شد

جلوگیری از عرضه لباس های منقوش به تصاویر مبتذل غربی

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، خواستار برخورد جدی اتحادیه لباس و پوشاک با عرضه لباس های منقوش به تصاویر مبتذل غربی شد.

محمد حسین واثق کارگرنیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد از تصاویر نامناسب منقوش روی برخی از لباس های تابستانی، اظهارکرد: اخیرا شاهد عرضه برخی از لباس های منقوش به تصاویر نامناسب توسط تعدادی از دستفروشان و مغازه داران رشت به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه تصاویر منقوش روی این لباس ها با فرهنگ و ارزش های ایرانی اسلامی تناقض دارد، تصریح کرد: باید جلوی عرضه این گونه لباس های زننده گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: در شرایطی که دولت های مستکبر جهان تمام ابزارهای جنگ نرم خود را برای نابودی ارزش های ایرانی- اسلامی به کار گرفته است، عرضه چنین لباس هایی آب به آسیاب دشمن ریختن است.و مناسب با فرهنگ و ارزش های ما نیست.

واثق کارگرنیا برلزوم حفظ و گسترش فرهنگ های اصیل ایرانی- اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: فرهنگ غنی ایرانی ظرفیت پاسخگویی به تمام این مسائل را دارد.

وی اضافه کرد: بهتر است به جای پرداختن به چهره ها و باورهای پوچ و توخالی غربی ها از ارزش های ایرانی اسلامی خودمان بهره مند شویم.