آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۰
ایران
۱۵

افتتاح 8390 واحد مسکن مهر در پرند

8390 واحد مسکن مهر پرند با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، افتتاح شد.

به گزارش جام جم، در این مراسم 8390 واحد مسکن مهر در پروژه کیسون فاز 6 و همچنین سه پروژه مذهبی فرهنگی به ارزش تقریبی 4 هزار میلیارد ریال و ستاد فرماندهی انتظامی در شهر جدید پرند افتتاح شد.

علی اکبر طاهری، مدیرعامل شرکت عمران پرند در این مراسم با ارائه گزارشی از روند تکمیل واحد های مسکن مهر گفت: برای هر واحد مسکن مهر 54 میلیون تومان پول نیاز است که از این مقدار 24 میلیون سهم متقاضی و مابقی از طریق سیستم بانکی تامین شده است.

وی افزود: حدود حجم ریالی هزینه شده درخصوص افتتاحات در پرند به مناسبت هفته دولت، 510 میلیارد تومان برآورد شده که حدود 450 میلیارد تومان آن بابت مسکن مهر از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی است و 55 میلیارد تومان برای ساخت مدارس از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پرند و همچنین 5 میلیارد تومان نیز جهت احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، مجتمع فرهنگی و هنری، مرکز آموزش های علوم قرآنی و مسجد از محل منابع داخلی شرکت عمران پرند هزینه گردیده است.

طاهری با بیان این که تمام تلاش شرکت عمران پرند، تکمیل واحد های مسکن مهر و تسریع در ارائه خدمات به مردم است، اظهار کرد: ما آمادگی کامل داریم تا برای تامین نیازهای روبنایی شهر، زمین مورد نیاز را به دستگاه های مربوطه تحویل دهیم، به همین منظور زمینی در فاز 6 برای ساخت بیمارستان جانمایی شد که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار می گیرد.

وی با اشاره به زمان اتمام مسکن مهر در شهر پرند، تصریح کرد: اگر دستگاه های خدمات رسان کمک کنند و متقاضیان سهم ریالی خود را بیاورند پرونده مسکن مهر پرند تا پایان سال 95 بسته خواهد شد.

محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز با بیان این که به مسکن مهر کم توجهی نشده است، گفت: دستگاه های خدمات رسان همچون آب و فاضلاب، برق و گاز پای کار باشند تا پرونده مسکن مهر در اسرع وقت بسته شود.