آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۸
فوتبال ایران
۱۱

ابهام درباره شرایط ستاره تیم ملی

منتظری در ایران جراحی می کند

پژمان منتظری، مدافع ایرانی الاهلی به تهران بازگشت. او در ایران به سر می برد و احتمالاظرف همین روزها کتف آسیب دیده اش را جراحی می کند. این بازیکن ابتدا می خواست راهی آلمان شود و جراحی اش را آنجا انجام دهد، ولی به دلیل آن که نمی خواست فرصت را ازدست دهد، سرانجام تصمیم گرفت در ایران کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد. او این روزها در تهران به سر می برد و چند بار هم به کمپ تیم های ملی رفته و در آنجا پزشکان تیم ملی هم وضعیت کتفش را زیر نظر گرفته اند. کارلوس کی روش معتقد است وقتی او در تیم ملی مصدوم شده، باید مورد توجه مسئولان هم قرار بگیرد و رهایش نکنند.

برای پژمان مصدومیت اتفاق تلخی بود و اخبار اخیر به تلخی این مصدومیت افزوده است. دیروز رسانه های قطری نوشتند به احتمال فراوان قرارداد این بازیکن فسخ می شود تا بازیکن دیگری جایش را در لیست الاهلی بگیرد. البته باشگاه قطری سرخود نمی تواند چنین کاری کند و باید طبق توافق با پژمان نام او را از لیست کنار بگذارد. اگر پژمان مخالف این موضوع باشد، الاهلی هرگز نمی تواند چنین کاری کند. چند سال قبل چنین اتفاقی برای فریدون زندی هم رخ داد. با مصدومیت او الاهلی نامش را با توافق از لیست خارج کرد تا جباری را جایگزینش کند.

فعلاباشگاه الاهلی چیزی به منتظری اعلام نکرده است. مدیر برنامه های او هم در این باره می گوید: «این بحث هایی است که در رسانه مطرح می شود. فعلاباشگاه الاهلی چیزی به ما اعلام نکرده است.» منتظری مهره ای مهم در خط دفاعی الاهلی به حساب می آید و قطعا اگر قرار باشد بالای دو ماه به دور از میادین باشد، این باشگاه ضرر زیادی می کند. الاهلی گویا قصد دارد مذاکرات را با منتظری شروع کند. روزنامه الرایه و الوطن دیروز اعلام کردند یک بازیکن ساحل عاجی کاندیدای جانشینی منتظری در لیست الاهلی است. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد.