آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۸
فوتبال ایران
۱۱

چند روزی است به تمرینات الاهلی برگشته ام

جباری: فصل سختی درپیش داریم

مجتبی جباری، هافبک ایرانی الاهلی قطر با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش دوباره به تمرینات این تیم بازگشت. او درباره آخرین شرایط خودش و تیمش توضیحاتی به جام جم ورزشی می دهد. جباری می گوید امیدوار است منتظری هر چه سریع تر بتواند به تمرینات الاهلی بازگردد.

مجتبی از آخرین شرایط خودت بگو. آیا به تمرینات برگشته ای؟

بله، من در تمرینات تیم حضور دارم و بتازگی با الاهلی استارت زده ام. فعلامشکلی برای همراهی تیم ندارم.

فکر می کردیم زودتر به تمرینات برگردی. چرا دوران مصدومیتت به طول انجامید؟

نخواستیم روی زانویم ریسک کنیم. یک مقدار زیاد فشار آوردم و باعث شد زانویم آسیب ببیند. در این مدت که لیگ تعطیل بود و بازی نداشتیم، ریسک نکردم. از چند روز قبل به تمرینات تیم برگشتم و شروع دوباره ای داشتم. خدا را شکر فعلامشکلی ندارم و در تمرینات حاضر می شوم. امیدوارم بتوانم سریع تر به آمادگی برسم و از هفته اول لیگ بازی کنم. چهار روز دیگر اولین بازی مان را مقابل الغرافه در لیگ برگزار می کنیم که یک بازی خانگی است.

الاهلی چه شرایطی دارد؟ گویا با مشکلاتی روبه رو هستید؟

شرایط تیم بد نیست. متاسفانه پژمان مصدوم شد برای همه ما خبر بدی بود. به هر حال او مهره دفاعی مطمئنی برای تیم بود. امیدواریم هر چه زودتر حالش خوب شود و بتواند به تیم برگردد. در این مدت دست لوکا کمی خالی بود. من مصدوم بودم. یک مهاجم خارجی هم بتازگی گرفته ایم. پژمان هم که مصدوم شده. بازیکنان قطری زیادی هم جذب تیم نشده اند. به همین دلیل پیش بینی می کنیم فصل سختی داشته باشیم. همه تیم ها سرمایه گذاری زیادی کرده اند. بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفته اند. ما باید تلاشمان را دو برابر کنیم.