آرشیو شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۵
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

نظر وزیر اسبق ارشاد درباره تغییر در 3 وزارتخانه

وزیر اسبق ارشاد معتقد است: بهتر است دلیل تغییرات به مردم اعلام شود نه اینکه تغییرات بهانه ای برای استفاده تبلیغاتی و انتخاباتی شود.

سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در واکنش به تغییر سه وزیر در دولت یازدهم به فارس گفت: عملکرد سه وزارتخانه ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش در این دولت نتوانست انتظارات هنرمندان، ورزشکاران و معلمان را برآورده کند.

وزیر سابق ارشاد تغییر وزرای مذکور را اجتناب ناپذیر و طبیعی خواند و ادامه داد: بهتر بود این تغییر زودتر انجام می شد نه اینکه در دقیقه 90 و یا وقت اضافه و در شرایطی که چاره دیگری وجود ندارد و در حالت استیصال انجام شود.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد در چند ماه پایانی دولت، تحول یا اتفاق خاصی برای بهبود وضع فعلی صورت بگیرد، گفت: به نظر بسیاری از کارشناسان و حتی حامیان دولت لازم بود از مدت ها قبل وزرای دیگری نیز تعویض می شدند که این موضوع مورد توجه قرار نگرفت و به نقدها و نظرات خیرخواهانه اعتنایی نشد.

حسینی گزینه های پیشنهادی به مجلس را افرادی دانست که در فتنه 88 فعال بودند و یک بار از سوی خانه ملت مورد پذیرش قرار نگرفتند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ادامه داد: این اقدام به منزله نادیده گرفتن خط قرمز نظام و رهبری و بیانگر دوگانگی در قول و عمل رئیس جمهور بوده که در سخنرانی ها بارها پای بندی دولت به دیدگاه ها و فرامین رهبری را ادعا کرده است.