آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۵
فوتبال ایران
۱۱

ادعای رئیس فدراسیون فوتبال:بازی با عربستانی ها در کشور ثالث را نپذیرفتیم

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت وگویی در جمع خبرنگاران درخصوص کلاس های پیشرفته داوری و گفت: داوری ما در شرایط خوبی قرار دارد و کلاس های خوبی هم در حال برگزاری است. کلاس هایی که در آن مدرسان خارجی به داوران و ناظران آموزش های لازم را می دهند.

او این را گفت و ادامه داد: خدا را شکر امسال اشتباهات داوری بسیار کم شده است، اما نمی شود گفت اصلااشتباهی وجود ندارد. در هر صورت اشتباهات همیشه هست. آنچه اهمیت دارد این است که داوران ما آموزش ببینند. خوشبختانه جوانگرایی هم کرده ایم و وضعیت داوری هم می تواند بهتر از این باشد.

تاج درباره جلسه اش با هیات رئیسه و همچنین صحبت هایی که درباره عدم حمایت مالی دولت زده بود هم گفت: از دولت و شخص سلطانی فر تشکر می کنم که هر کاری از دستش برمی آمد انجام داده است. جلسه ای هم که با هیات رئیسه داشتم خیلی عالی بود. معتقدم فوتبال باید روی پای خودش بایستد و از درآمدهایی که دارد خرج کند. البته در حال حاضر همین طور است. هنوز نتوانسته ایم طلب خودمان را از فیفا بگیریم. با این حال هر روز حساب بانکی را چک می کنیم. از ای اف سی هم 5/2 میلیون دلار را نتوانستیم بگیریم. اینها را هم بگیریم، خیلی وضعیت بهتر می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره بازی با عربستانی ها در کشور ثالث گفت: یک جلسه در وزارت ورزش داریم. دیروز هم جلسه ای در فدراسیون داشتیم. پارسال که گفتند کشور ثالث باید بازی کنیم. ما یک سوال از ای اف سی کردیم و خواهان جواب سوال هستیم. به کسانی که باید نامه می دادیم، داده ایم. حتما باید با رای کمیته انضباطی به کشور ثالث برویم، چون متخلف نیستیم. هم مذاکره و هم نامه را ادامه می دهیم. امیدوارم بهترین تصمیم را بگیریم.