آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۵
فوتبال ایران
۱۱

شایعه در شهر برانکو، آندو را می خواهد

پرسپولیس در پست هافبک دفاعی نیاز به بازیکن دارد. احمد نوراللهی از جمع قرمزها جدا می شود تا برای خدمت سربازی به تراکتورسازی ملحق شود. با جدایی او پرسپولیس در پست هافبک دفاعی با کمبود بازیکن روبه رو می شود.

در حال حاضر، کمال کامیابی نیا فیکس پرسپولیس است و در صورت مصدومیت، دست برانکو خالی خواهد بود. این مربی کروات در گذشته با تیموریان کار کرده. او اولین کسی بود که آندو را به تیم ملی ایران دعوت کرد. تیموریان سال 2005 به تیم برانکو دعوت شد و سال 2006 هم توانست در جام جهانی بازی کند و خوش بدرخشد.

از همان روزها، برانکو علاقه ویژه ای به تیموریان داشت و این دو هر زمانی همدیگر را می بینند، بسیار گرم خوش و بش می کنند. آندو این روزها شرایط خوبی در ماشین سازی ندارد و شایعات حکایت دارد که او از تبریزی ها جدا می شود. تیموریان در ابتدای سال با قراردادی سنگین به ماشین سازی رفت و حالااز این انتقال پشیمان به نظر می رسد. وضعیت بد ماشین سازی روی تیموریان هم اثر گذاشت تا این بازیکن هم افت فاحشی کند و از لیست تیم ملی ایران خط بخورد.

آندو برای بازگشت به تیم ملی، نیاز دارد به تیمی برود که او را آماده کند. در همین حال شنیده می شود، برانکو در تلاش است تا این بازیکن را به تیمش بیاورد. تیموریان استقلالی بوده و دو فصل هم پیراهن این تیم را به تن کرده است. او در سالی که از استقلال جدا شد و به تراکتورسازی پیوست، از پرسپولیس پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد که به تبریز برود.

بی شک استقلالی ها علاقه ای ندارند این بازیکن به تیم رقیب یعنی پرسپولیس برود. خود تیموریان هم همیشه می گوید، فوتبالیستی حرفه ای است و هر جا بتواند بازی می کند. تیموریان ابتدای فصل دوست داشت به استقلال ملحق شود ولی علیرضا منصوریان به دلیل خرید فرشید باقری و حضور امید ابراهیمی، نیازی به جذب این بازیکن نداشت. حالاهم روزبه چشمی در آستانه بازگشت به استقلال است و به همین خاطر، منصوریان باز هم روی این بازیکن نظری ندارد. باید دید، آیا آندو تصمیمی جنجالی می گیرد و یکی از بمب های نقل و انتقالات خواهد بود یا تبریزی ها او را حفظ می کنند؟