آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
ورزش
۱۸

دفاع تمام قد کامرانی فر از داوران: آقایان لیگ برتری، شکست هایتان را گردن داور نیندازید

رئیس دپارتمان داوری و حمایت تمام قد از داوران. دیگر تقریبا به یک عادت تبدیل شده است، تیمی که می بازد بخشی از شکست را متوجه داور می کند. به همین دلیل هم هست که حسن کامرانی فر، رئیس دپارتمان داوری از داوران حمایت می کند و می گوید: «از مدیران عامل تیم ها درخواست می شود نتیجه نگرفتن تیم خود را متوجه داوران نکنند.»

او اشاره به بازی تیم های تراکتورسازی با نفت گچساران کرده و می گوید: «بازی بین تیم های تراکتورسازی با نفت گاز گچساران، سپاهان با سایپا و گسترش فولاد تبریز با ذوب آهن با رعایت بازی جوانمردانه همراه بود و داوران با قضاوت های کم اشتباه، عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.»

کامرانی فر اشاره به بازی نفت و استقلال کرده و ادامه داد:«پنالتی اعلام شده توسط داور کاملادرست و منطبق با قانون گرفته شده است. همچنین در این صحنه مدافع تیم استقلال با پشت پا زدن موجب سرنگونی مهاجم تیم نفت تهران می شود. بازیکن شماره 77 تیم فوتبال نفت تهران در دقیقه 34 به علت بی احتیاطی باید با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج می شد. گل دوم تیم فوتبال استقلال تهران نیز در شرایط آفساید به ثمر رسید. همچنین اخراج یکی از بازیکنان تیم نفت تهران پس از پایان بازی، به علت عدم پوشش تصویری می بایست به گزارش داور استناد شود.»