آرشیو دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۲۰
شهرستان ها
۷

بنیاد برکت انجام داد: احداث 56 باب کلاس در استان اصفهان

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: امسال 9 باب واحد آموزشی شامل 56کلاس درس ازسوی بنیاد برکت در شهرستان های مختلف استان اصفهان احداث شد.

محمدحسین سجاد افزود: این مدارس درشهرستان های اصفهان، برخوار، فلاورجان، خور و بیابانک، شاهین شهر، میمه و خمینی شهر و با صرف بیش از 67 میلیارد ریال ساخته شده است.

وی افزود: در استان اصفهان 21 مدرسه برکت وجود دارد که هشت مدرسه در گذشته تحویل، 9 مدرسه افتتاح شده است و چهار مدرسه نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

سجاد یادآوری کرد: با توجه به اختصاص نیافتن اعتبارات دولتی به اداره کل نوسازی مدارس امسال 61 طرح آموزشی و مدرسه با کمک خیران در استان اصفهان احداث شده است.

وی افزود: برای ساخت این مدارس بیش از 600 میلیارد ریال هزینه شده است.

سجاد افزود: در شهرستان برخوار در منطقه شاپورآباد یک باب مدرسه با 6 کلاس درس با 560 مترمربع زیر بنا به بهره برداری رسید.

وی همچنین به بهره برداری از سه واحد آموزشی در شاهین شهر که هر یک دارای6 کلاس درس است، اشاره کرد و گفت: در روستای کروچ فلاورجان نیز مدرسه ای با 6 کلاس درس به بهره برداری رسید.

سجاد بهره برداری از مدرسه ای در روستای فرخی خور و بیابانک با 6 کلاس، مدرسه ای در آران و بیدگل منطقه ابوزید آباد با هشت کلاس، مدرسه ای در پیربکران منطقه سهر و فیروزان با 6 کلاس و مدرسه ای در خمینی شهر با 6 کلاس را از جمله طرح های افتتاح شده بنیاد برکت در اصفهان عنوان کرد.