آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۷
شهرستان ها
۷

فرماندار اعلام کرد: اختصاص 10 میلیارد تومان برای تکمیل دو پروژه ملی به دامغان

فرماندار دامغان از تکمیل دو پروژه عمرانی ملی شامل زندان مرکزی و فاضلاب شهری در این شهرستان با صرف 10 میلیارد و 560 میلیون تومان طی سال جاری خبر داد.

دامغان- خبرنگار کیهان: علی اصغر مجد در نشست کمیته برنامه ریزی دامغان با بیان اینکه اعتبارات شهرستان در سال جاری 39 میلیارد و 230 میلیون و 100 هزار تومان است که برای اجرای 225 پروژه هزینه می شود، ابراز داشت: سهم شهرستان از محل اعتبارات استانی قانون بودجه سال 95 کل کشور نیز 13 میلیارد و 43 میلیون تومان بوده که تاکنون شش میلیارد و 322 میلیون و 600 هزار تومان معادل 48 درصد آن برای اجرای 138 پروژه جذب شده است.وی افزود: از محل توزیع اعتبارات تبصره 22 ماده 180 ویژه نمایندگان مجلس رقمی معادل 14 میلیارد و 52 میلیون و 200 هزار تومان برای 70 پروژه عمرانی دامغان درنظر گرفته شده است.

رئیس کمیته برنامه ریزی دامغان تصریح کرد: برای اجرای شش پروژه عمرانی شهرستان از محل اعتبارات درآمد اختصاصی دو میلیارد و 383 میلیون ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده و همچنین از محل ردیف بودجه قانون سال 95 اعتبارات معادل یک میلیارد و 64 میلیون تومان برای اجرای هشت پروژه اختصاص یافت. مجد با بیان اینکه 333 میلیون تومان اعتبار نیز در سال جاری از محل اعتبارات جرائم رانندگی برای اجرای یک پروژه به دامغان اختصاص پیدا کرده است. ابراز داشت: مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

وی با تاکید بر واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی برای تکمیل آنها گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی زمینه این امر را فراهم کنند تا هرچه زودتر پروژه های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.