آرشیو شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۳
فرهنگ و هنر
۱۶

تئاتر

ارغنون میزبان «بازگشت به خانه»

اجرای عمومی نمایش«بازگشت به خانه» نوشته هارولد پینتر با طراحی و کارگردانی رامین معصومیان و فرید قادرپناه از روز گذشته در تماشاخانه ارغنون آغاز شده است.

به گزارش جام جم، بازگشت به خانه که پیش از این اجراهای موفقی را در بخش بعلاوه فجر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تجربه کرده بود، هر شب ساعت 21 و 15 دقیقه به مدت 70 دقیقه تا 11 اسفند روی صحنه می رود.

جعفر برقی کیوان، امین جلالی، رامین جعفری، مینا زرنانی، حمیدرضا کشوردوست، آزاده مشعشعی و کاوه مرحمتی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

«چرا نازی پرواز کرد» روی صحنه می آید

نمایش «چرا نازی پرواز کرد؟» نوشته و کار ندا قربانیان اثر برگزیده جشنواره تئاتر استان البرز و جشنواره تئاتر فجر در سالن رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه، روی صحنه می رود.

به گزارش جام جم، این نمایش، پیش از این حضور موفقی در جشنواره های استانی، منطقه ای و فجر داشته و جوایز متعددی را نیز از این جشنواره دریافت کرده است. این نمایش که اثری از گروه تئاتر «هورپاک» است با زمان 60 دقیقه تا دوم اسفند از ساعت 19 در سالن رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه روی صحنه است.

رضا رباط جزی، حمیدرضا معدن کن، سمیه قهرمانی، حسین عارف، محمدرضا محمد پور، سید فرزاد تجلی، میلاد زعفرانی، ستاره میرزاخانی و ژینوس رحمتی از بازیگران این نمایش هستند.