آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۰
فوتبال ایران
۱۱

در دومین روز اردوی تیم ملی چه گذشت؟

دومین روز از تمرین تیم ملی بزرگسالان، زیر نظر کی روش برگزار شد.

در این تمرین، بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی، پاس از جناحین و شوت به دروازه را زیر نظر کادر فنی در دستور کار خود قرار دادند. تیم ملی تا پایان هفته تمرینات خود را در زمین چمن پژوهشگاه نفت تهران دنبال می کند و سپس راهی اردوی اتریش خواهد شد.

عزت الله پورقاز، عضو تیم ملی فوتبال درباره برگزاری تمرینات تیم ملی گفت: طبق برنامه ای که کادر فنی برایمان در نظر گرفته، روند خوبی را پشت سر می گذاریم و آماده بازی با ازبکستان می شویم. وی درباره وضعیت اردو گفت: همان طور که می دانید، تمرینات بخوبی برگزار می شود و اردوی تدارکاتی مناسبی را پشت سر می گذاریم. هدفمان این است که با کسب آمادگی بالا در بازی برابر ازبکستان، نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

پورقاز در پایان درخصوص حضور در اتریش و انجام بازی تدارکاتی گفت: اردوی تدارکاتی خارجی به آمادگی بازیکنان کمک بسزایی می کند. کارلوس کی روش برای هر بازی و تمرین هدف و برنامه خاصی دارد. معتقدم انجام اردو های تدارکاتی و بازی های دوستانه به روند مناسب تیم کمک بالا خواهد کرد.

همچنین محمدرشید مظاهری، دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره برگزاری تمرینات گفت: مانند همیشه کیفیت تمرین خوب است و کادر فنی، برنامه ریزی مناسبی برای بازیکنان در نظر گرفته تا آمادگی مطلوبی به دست آوریم.

وی افزود: با توجه به این که بازیکنان بعد از تعطیلات در اردوی تدارکاتی حاضر شده اند، باید به آمادگی برسند و سعی ما بر این است که خود را به استانداردهای تمرینی کادر فنی نزدیک تر کنیم و برای دیدارهای پیش رو آماده شویم.