آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۷
صفحه آخر
۱۲

روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد: کشورهای مرتجع عربی محافظت از چاه های نفت را به اسرائیل سپرده اند!

منابع خبری در اسرائیل با اشاره به روابط اقتصادی مستقیم این رژیم با کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس اعلام کرده اند این کشورها کار محافظت از چاه های نفت خود را به رژیم صهیونیستی سپرده و سالانه 9 میلیارد دلار هم به این رژیم می دهند.

روزنامه صهیونیستی معاریو با اشاره به روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس اعلام کرده «یک شرکت اسرائیلی با محافظت از چاه های نفت کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، سالانه 9 میلیارد دلار درآمد کسب می کند.»

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه رای الیوم، معاریو در ادامه به نقل از «یک کارشناس سعودی» تاکید کرده که «تاجران و شرکت های اسرائیلی سال هاست در کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس فعالیت دارند و بیشتر این شرکت ها اسرائیلی بودن خود را علنی نمی کنند اما همه واقعیت را می دانند.»

عادی سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی مدتی است از سوی برخی کشورهای مرتجع عربی به اشکال مختلف دنبال می شود.

از سوی دیگر،خبر رسیده پلیس رژیم صهیونیستی وزیر امور داخلی این رژیم و همسرش را به اتهام فساد مالی مورد بازجویی قرار داد.

به گزارش ایسنا، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی «آریه درعی» و همسرش را به مدت 11 ساعت در مرکز مبارزه با فساد مورد بازجویی قرار داده است. درعی و همسرش به اتهام دست داشتن در فساد و خیانت در امانت و پول شویی و استفاده از بودجه وزارتی برای جمعیت هایی که همسر وی نظارت بر آن را برعهده دارد، بازجویی شده اند. بازجویی از درعی و همسرش طولانی ترین و پیچیده ترین بازجویی در نوع خود عنوان شده است. اسناد محکمی درباره دست داشتن درعی در فساد مالی وجود دارد که احتمالا موجب محکومیت و محاکمه وی خواهد شد. «درعی» در سال 2000 نیز به اتهام دریافت رشوه و پول شویی به سه سال حبس محکوم شده بود. او 22 ماه را در زندان گذراند اما بار دیگر به دنیای سیاست بازگشت و در سال 2013 رهبری حزب مذهبی «شاس» را برعهده گرفت. تحقیقات شامل 14 تن دیگر نیز می شود که با پرونده های فساد وزیر امور داخلی در ارتباط هستند.