آرشیو سه‌شنبه ۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۹
سینما
۱۲

چراغ سبز به ماجراجویی های «اسپایدرمن»

شرکت فیلمسازی سونی چراغ سبز تولید دنباله ای بر قسمت تازه مجموعه فیلم اسپایدرمن را صادر کرد. تازه ترین قسمت این اکشن ابرقهرمانانه که با نام «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» روی پرده رفت، با استقبال خوب تماشاگران در کشورهای مختلف دنیا روبه رو شد.

هالیوود ریپورتر خبر می دهد که مدیران سونی از جان واتز، کارگردان فیلم خواسته اند قسمت بعدی آن را هم جلوی دوربین ببرد. این درخواست با موافقت واتز همراه بوده است. این فیلمساز گفته از مدتی قبل طرحی برای دنباله داستان فیلم خود داشت و امیدوار بود شرکت سونی، آمادگی کار روی آن را داشته باشد، اما هنوز کسی اطلاعی از داستان این درام ماجراجویانه کمیک استریپی ندارد.

با این حال، تهیه کنندگان قسمت بعدی اسپایدرمن اعلام کرده اند تام هولند دوباره در قالب کاراکتر پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) ظاهر خواهد شد. به احتمال زیاد، او در فیلم دوباره مجبور به رویارویی و نبرد با چند دشمن پرقدرت و عجیب و غریب خواهد شد. قرار است کلید فیلمبرداری فیلم، اواخر فصل پاییز زده شود. تا آن زمان، فیلمنامه فیلم هم آماده شده است. این فیلمنامه را جان واتز با همکاری دو فیلمنامه نویس دیگر می نویسد. برای قسمت تازه فیلم قرار است یکی از بازیگران سرشناس سینما در نقش شخصیت منفی داستان بازی کند. شرکت سونی این روزها به دنبال این ستاره معروف است! در فیلم های کمیک استریپی معمولا نقش شخصیت خبیث ماجرا، به یک ستاره سرشناس داده می شود.

شرکت سونی قصد دارد قسمت بعدی مجموعه فیلم اسپایدرمن را برای نمایش عمومی در ماه جولای سال 2019 آماده کند.