آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۵۵
شهرستان ها
۷

بین بنیاد برکت و استانداری هرمزگان منعقد شد

امضای تفاهم نامه برای توسعه جزیره هرمز

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب در زمینه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی تفاهم نامه ای به مبلغ 3 هزار و 767 میلیارد ریال با استانداری هرمزگان برای توسعه و آبادانی جزیره هرمز امضا کرد.

سرویس شهرستانها: به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و همتی استاندار هرمزگان این تفاهم نامه به منظور محرومیت زدایی آبادانی و ریشه کن کردن فقر، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم کمک به آسیب های اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت جزیره هرمز منعقد شد. در این مراسم مخبر گفت: ستاد توسعه و پیشرفت جزیره هرمز باید مردم را محور کارهای خود قرار دهد. وی افزود: باید از رقابت های سیاسی و جناحی دست برداشت و هیچ کاری نباید اولویتش از سامان دهی اشتغال بالاتر باشد باید با بهره گیری از مردم ظرفیت های اشتغال را در کشور ایجاد کنیم. مخبر در سفر به بندرعباس 4 پروژه مدرسه سازی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با 33 کلاس درس و حجم سرمایه گذاری 47 میلیارد ریال را در شهرستان های بندرعباس و میناب با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رساند. دبیرستان 15 کلاسه برکت روستای قلعه قاضی و 3 مدرسه 6 کلاسه برکت در روستاهای دودو، دماغ ریگ و کنار ترش شهرستان میناب چهار مدرسه ای بود که توسط رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افتتاح شد.

در این مراسم عملیات اجرایی ساخت مدرسه 12 کلاسه برکت بلال حبشی در جزیره قشم نیز آغاز شد. در بازید رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از جزیره هرمز هم عملیات اجرایی 27 پروژه پیشگام و محرک توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار جزیره آغاز شد.