آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۶
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
پرتره سه (موسیقی)

دور همی شبانه محسن چاوشی و هوادارانش

چند روزی است محسن چاوشی، خواننده و آهنگساز محبوب، با هوادارانش در اینستاگرام وارد گفت وگو شده و پاسخ اغلب پرسش ها را آنجا می دهد. این اتفاقی است که کمتر در رابطه با هنرمندانی با شهرت چاوشی رخ می دهد. البته در همین چند روز هم برخی مخاطبان، با سوال های تکراری و گاه توهین حسابی چاوشی را بی حوصله و گاهی هم عصبانی کرده اند.

دوشنبه شب اما اوج ارتباط صمیمانه خواننده «امیر بی گزند» با هوادارانش بود. چند روز پیش محسن چاوشی خبر به تعویق افتادن انتشار آلبوم تازه اش را اعلام کرد و همین بهانه ای برای گفت وگوی او با طرفدارانش شد. اما چاوشی دوشنبه شب در صفحه شخصی اش چه گفت و چه شنید؟

آن طور که ایران آرت گزارش داده، خواننده آلبوم «ابراهیم» او در مورد ارتباطش با کتاب و ادبیات هم پاسخ داده: کتاب های موریس مترلینگ را مطالعه می کنم. مولوی و هجویات سعدی را هم خیلی دوست دارم و مطالعه می کنم. چاوشی درباره احتمال برگزاری کنسرتش در آینده گفته: اگر زنده بمانم کنسرت می گذارم ولی فعلا کار دارم!

خواننده آهنگ معروف «قطار» در کامنتی دیگر نوشته: صدای خودم را گوش نمی دهم و اگر کسی هم پیش من آهنگم را پخش کند می گویم قطعش کن. این خواننده در پاسخ به درخواست یکی از هوادارانش مبنی بر منتشر کردن یک کلیپ اجرای زنده دیگر، به حالت طنز گفته: فعلا دستگاهی که با آن می خوانم خراب شده است. او همچنین در واکنش به سوال یکی از طرفداران در مورد رشد خوب موهایش گفته: فتوشاپ است!