آرشیو چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۹
ورزشی
۹

وعده رئیس فدراسیون دوومیدانی: 3 مدال در بازیهای آسیایی کسب می کنیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ما به وزارت ورزش گفته ایم که دوومیدانی سه مدال شامل یک طلا، یک نقره و یک برنز در جاکارتا کسب خواهد کرد.

مجید کیهانی در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت: ما به وزارت ورزش گفته ایم که دوومیدانی سه مدال شامل یک طلا، یک نقره و یک برنز در جاکارتا کسب خواهد کرد من معتقدم در هیچ مقطعی از تاریخ دو و میدانی هرگز چنین شرایطی برای تیم ملی فراهم نبوده است. حسن تفتیان 15 ماه است که در فرانسه با یک مربی خارجی کار می کند که نتایج او نیز روند حرکتی اش را نشان می دهد. معتقدیم شرایطی که در اختیار تفتیان است با شرایط بهترین های دو سرعت آسیا برابری می کند همچنین کیوان قنبرزاده نیز از اول آبان سال گذشته کار خود را با مربی خارجی آغاز کرده و هم اکنون ششمین مرحله اردوی خود را در مسکو پشت سر می گذارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره مبلغ هزینه شده برای اردوها و مربیان خارجی، گفت: از اول آبان 96 و هر ماه بیش از 50 هزار دلار هزینه می کنیم که حتی این رقم در برخی ماه ها فراتر هم رفته است. ما قرار نیست برای بازی های آسیایی پاداشی درنظر بگیریم بلکه این کار برعهده وزارت ورزش است.

وی تصریح کرد: ما آن کسانی را به جاکارتا اعزام می کنیم که در چهارچوب تصمیمات فدراسیون باشند. هیچ بحث جنسیتی در اعزام ورزشکاران وجود ندارد و مهم رکوردها هستند. ما در مجموع به اعزام 10 ورزشکار رسیده ایم که البته این تعداد قطعی نیست. البته نظر ما اعزام 12 نفر است اما سهمیه حضور 16 ورزشکار را نیز در دو ومیدانی از کمیته المپیک گرفته ایم. کیهانی در پایان با اعلام این موضوع که دیگر اجازه نمی دهیم هیچ ورزشکاری چیزی را به فدراسیون تحمیل کند، گفت: حق دو ومیدانی ایران است که پرچمدار کاروان ایران در بازی های آسیایی باشد و ما تلاش خودمان را در این باره انجام خواهیم داد.