آرشیو سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۸۱
رسانه
۱۵
برترین هشتگ ها

از سرمای زمستان تا ناآرامی برای نان

برچسب اینترنتی برای دسته بندی و به اشتراک گذاری مطالب و نظرات کاربران با نام هشتگ و با علامت # شناخته می شود تا ساکنان شبکه های اجتماعی با زبان های مختلف بتوانند آخرین مطلب خود را با همه کاربران جهانی به اشتراک بگذارند و در کوتاه ترین زمان تمامی مطالبی که با موضوع مربوطه منتشر شده است را بیابند. در اینجا فهرست محبوب ترین هشتگ هایی که طی یک هفته گذشته توسط کاربران جهان ترند شده اند، آورده شده است.

#10YearChallenge

این محبوب ترین هشتگ یک هفته گذشته کاربران جهانی بود و طی آن مردم سعی کردند تصاویر اکنون و 10 سال قبل خود را کنار یکدیگر منتشر کنند و نشان دهند در این یک دهه تا چه اندازه تفاوت کرده اند.

#TrumpKim

هفته گذشته کاخ سفید اعلام کرد دومین دیدار رئیس جمهوری امریکا با رهبر کره شمالی تا یک ماه آینده یعنی اواخر فوریه برگزار می شود و این اتفاق موجب شد نام این دو شخص مورد توجه کاربران قرار گیرد.

#GermanyHuawei

دولت آلمان با بررسی های سختگیرانه ادامه حضور هوآوی در این کشور برای توسعه نسل پنجم خدمات مخابراتی را زیر ذره بین قرار داده است تا در صورت لزوم هوآوی از ادامه فعالیت در آلمان منع شود.

#Banksy

بنکسی نام یک هنرمند ناشناس بریتانیایی است که جدیدترین اثر او روی دیوار یک گاراژ در شهر پورت تالبوت بیش از 100 هزار پوند فروخته شد و این اتفاق در حالی صورت گرفت که هنوز هویت اصلی نقاش این آثار خیابانی مشخص نیست.

#AustraliaHeat

در حالی که سرمای زمستانی نیمکره شمالی کره زمین را فرا گرفته است، شرایط آب و هوایی استرالیا در یک هفته گذشته به نوعی تغییر کرد که رکورد گرم ترین روز سال برای مردم این منطقه شکسته شد و این اتفاق برای کاربران شبکه های اجتماعی جالب بود.

#SudanBread

ناآرامی ها در کشور سودان که طی یک ماه گذشته به خاطر افزایش قیمت نان آغاز شده بود هفته قبل به اوج خود رسید و بر اساس آن دست کم 40 نفر کشته شدند که این اتفاق عکس العمل کاربران اجتماعی را به دنبال داشت.