آرشیو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، شماره ۲۳۵۵۶
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

بزرگ ترین پیروزی

قیس قریشی خطاب به کسانی که قصد کمرنگ جلوه دادن عملیات نظامی کشورمان علیه اسرائیل را دارند، نوشت: «احمق ها! به فرض که 99٪ حمله ایران خنثی شد، همین که برای خنثی کردن حمله «اعلام شده» ایران 7 کشور که مهم ترین شون آمریکا و انگلستان و فرانسه هستن تمام امکانات اطلاعاتی و عملیاتی شون رو بسیج کردن و آخرش ارتش اسرائیل اعتراف می کنه دو پایگاه هوائی اش مورد اصابت قرار گرفته برای ایران بزرگ ترین پیروزیه... شما فکر کنید دفعه بعد بدون اعلام قبلی حمله کنه و پهپادها از مرزهای سوریه و لبنان شلیک شن و موشک ها هم هایپرسونیک باشن! 5 دقیقه اون لجن اینترنشنال رو خاموش کنید و جاش مقاله های جریده های معتبر رو بخونید!»

تعویض معادله!

کاربری با انتشار این تصاویر نوشت: «معادله عوض شده، یه زمانی برای اثبات مظلومیت مون با لاشه موشک های 9 متری که صدام از غربی ها گرفته بود عکس می گرفتیم، الان مردم دنیا با لاشه موشک های 14 متری ما که نماد قدرت ایران شده عکس یادگاری میگیرن!»

اشتیاق اسرائیل برای نابودی!

کاربری نوشت: «جمهوری اسلامی در شب حمله به سرزمین های اشغالی، بعد از ناکار کردن پدافند رژیم می توانست در موج بعدی حمله هرکجا که بخواهد را شخم بزند، ولی هدف تنها ارسال پیامی راهبردی و تمدنی بود، اما حالا که اسرائیل مشتاق رسیدن به خط پایان است، بسم الله، ما منتظریم، بیا که طومارت را به هم بپیچیم!»

فرق اسلام خمینی(ره) با کفر

محمدمهدی مصلحی: «ما پایگاه نظامی می زنیم اونم برای خسارت نه تلفات؛ اونا خونه مردم می زنن اونم برای کشتن زن و کودک! فرق اسلام خمینی با کفر، همینه.»

از همیشه آماده تر

سید پویان حسین پور: «این یک هشدار نیست، یک برنامه قطعی ست! در صورت وقوع هرگونه خطایی از سوی صهیونیست ها علیه خاک ایران یا پایگاه ها و منافع منطقه ای ایران، پاسخی سهمگین در انتظار آنهاست. پاسخی که عملیات دو شب قبل(وعده صادق)، حکم رزمایش و تمرین آن را خواهد داشت... مدافعان ایران، از همیشه آماده ترند.»

جریان زندگی در غزه

کاربری با انتشار تصویر این زوج جوان که تازه به خانه بخت رفته اند، نوشت: «زندگی در غزه هنوز قشنگیاشو داره!»

دفاع بازدارنده

سید علی موسوی: «مهم ترین اصل در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران، دفاع بازدارنده است که بر اساس آن، جمهوری اسلامی ایران به تمامی اصول انسانی و اخلاقی مورد احترام جهانی پایبند بوده و اقدام نظامی را تنها در مقابل تجاوز، اشغالگری و توسعه طلبی مجاز می داند.»

پیشرفت، اقتدار و رفاه

جلیل محبی: «ایرانی پیشرفت و اقتدار و رفاه می خواهد. این غرور و عزتی که امروز در کوچه و خیابان همه مردم از پاسخ به اسرائیل حس می کنند، نشان می دهد جمهوری اسلامی هرجا خوب عمل می کند، مردم به گستردگی با آن همراه اند...»