آرشیو یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳، شماره ۲۳۶۰۸
ورزشی
۹

خبر

افتتاح 1926 پروژه ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون

وزیر ورزش و جوانان از افتتاح و بهره برداری از یک هزار و 926 پروژه ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

کیومرث هاشمی دیروز در جریان سفر خود به استان کردستان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف ما از سفر به استان کردستان افتتاح و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام شهر سنندج است. بازدید از پروژه ورزشگاه 22 گولان و افتتاح و بهره برداری از پروژه استخر و سالن چندمنظوره حجاب سنندج جزو برنامه های ما در سفر به استان کردستان است.

هاشمی ادامه داد: یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام است. از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز یک هزار و 926 پروژه ورزشی نیمه تمام به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است. وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پروژه استخر حجاب با سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز به مرحله بهره برداری و در اختیار بانوان سنندجی قرار می گیرد. وی در ادامه از پروژه سالن 6 هزار نفری گولان سنندج بازدید و عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم اعتبار لازم برای پروژه گولان را تامین اعتبار کرده و این پروژه نیز به اتمام برسد.

اردوی 2 روزه حسن یزدانی و یارانش در مشهد

حسن یزدانی و هم تیمی های المپیکی اش برای سپری کردن دو روز پایانی اردوی آماده سازی خود، شب گذشته راهی مشهد شدند.

جمعه شب شاگردان محسن کاوه راهی مشهد شدند تا دو روز پایانی اردوی خود را در این شهر سپری کرده و علاوه بر برگزاری دو جلسه تمرینی در این شهر، با زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان، به لحاظ روحی و روانی نیز ریکاوری کرده و با شرایط بهتری تمرینات خود را در ادامه پیگیری کنند. در این سفر علاوه بر کادر فنی، صرفا 5 کشتی گیر المپیکی حضور دارند که طبق هماهنگی به عمل آمده با هیئت کشتی استان خراسان رضوی، قرار است سالن مورد نظر در اختیار تیم ملی قرار گرفته و طی دو روز شنبه و یکشنبه دو جلسه تمرینی آزادکاران در مشهد برگزار شود.

در پایان تمرین صبح یکشنبه کشتی گیران مازندرانی راهی شهرهای خود خواهند شد و دو کشتی گیر تهرانی نیز یکشنبه شب با سرمربی تیم ملی به تهران بازخواهند گشت. رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم ملی پوشان المپیکی کشتی آزاد در پاریس را تشکیل می دهند.

تیم ملی تکواندو در جام جهانی شرکت می کند

تیم ملی تکواندو ایران در دو گروه بانوان و آقایان برای حضور در جام جهانی راهی کره جنوبی خواهند شد.

جام جهانی تکواندو به صورت تیمی در سال 2024 طی روزهای 11 تا 13 تیرماه به میزبانی کره جنوبی در شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات تیم های ساحل عاج، چین، مراکش، هند، ایران و کره جنوبی در این دوره از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.بر همین اساس تیم ملی ایران با ترکیب مهدی عابدینی، محمدحسین یزدانی، علی خوش روش و امیرحسین بیضایی در گروه مردان و با مربیگری رضا ایمانزاده، ملیکا میرحسینی، یلدا ولی نژاد، ساغر مرادی و مهلا مومن زاده در گروه بانوان با هدایت فاطمه صفرپور در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. تیم ملی تکواندو ایران در دوره قبلی این مسابقات موفق به کسب مدال طلای تیمی مردان و مدال برنز بخش ترکیبی شده بود.