بررسی بازی دیجیتال آموزش زبان انگلیسی به صورت رسمی و غیررسمی در بین دانشجویان ایرانی
این تحقیق بررسی بازی دیجیتال آموزش با هم آیی ها از طریق دو متد رسمی و غیر رسمی را در بر گرفته است. 101 دانشجوی سطح متوسط از طریق روش آمیخته شبه آزمایشی در این تحقیق شرکت نمودند. نمونه تشکیل شده از دو گروه مساوی است. گروه اول در داخل کلاس و از طریق بازی دیجیتال زبان آموخته است و گروه دوم خارج از کلاس. توسعه ی آموزش با هم آیی ها هم شامل دو گروه 1- عینی 2- مجازی هستند. آنکووا برای آنالیز کمی و کیفی از طریق نتایج پرسشنامه انجام گرفت. نتایج نشان می دهد یادگیری باهم آیی ها به مدت 5 هفته به صورت رسمی و درون کلاسی بهتر از غیر رسمی است که در آن دانشجویان بایستی خودکفایی بیشتری نشان می دادند. تفاوت معنی داری بین دو گروه وجود دارد و تفاوت میانگین نمره 3.45 بین دو گروه می باشد. نتایج پرسشنامه حاکی از آن است که دانشجویان بازی دیجیتالی درون کلاسی را بیشتر می پسندند. باهم آیی های هر دو گروه بر طبق سطح مهارت زبان عینی و مجازی به طور مساوی پیشرفت کرده اند. بنابراین پیچیدگی معنایی فاکتور موثر و اصلی در پروسه ی یادگیری نبوده است. کلاس های رسمی از لحاظ تعامل بین همکلاسی ها بازده بهتری داشتند و میانگین نمره ی سهولت بازی بالاتر است.
پرداخت حق اشتراک به معنای پذیرش "شرایط خدمات" پایگاه مگیران از سوی شماست.
اگر عضو مگیران هستید:
اگر مقاله ای از شما در مگیران نمایه شده، برای استفاده از اعتبار اهدایی سامانه نویسندگان با ایمیل منتشرشده ثبت نام کنید. ثبت نام
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.